STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

28 lutego 2015

Podsumowanie lutego


Luty, pod wieloma względami raczej spokojny miesiąc, nie zaowocował u mnie zbyt dużą ilością przeczytanych książek. Jednocześnie moja aktywność w tym miesiącu była raczej znikoma. Jeśli ktokolwiek chciałby mieć mi to za złe, niech lepiej wini The 100, bo to ten serial zdominował wszystko inne i pochłonął całą moją uwagę. Jestem pewna, że gdy tylko poznacie się na geniuszu tego serialu, wybaczycie mi wszystko, z małą aktywnością na czele!

4 komentarze:

  1. Gratuluję świetnych wyników!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne wyniki. Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fenomenalne wyniki. Powodzenia w marcu. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejo! Nominowałam Cię do SOCIAL MEDIA BOOK TAG mam nadzieję, że się uciszysz :) więcej informacji na moim blogu ;) pozdrawiam
    www.zapachdruku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!