STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

15 marca 2015

Stos 3/2015


Najwyższa pora na to, by pokazać Wam w jakie książki wzbogaciła się moja biblioteczka w przeciągu ostatniego miesiąca. Jak zwykle zaskakuje mnie różnorodność gatunkowa, ale doskonale wiecie, że nie lubię się ograniczać i czytam wszystko, co mnie interesuje. Jak zwykle liczę na to, że podzielicie się ze mną swoimi opiniami na temat tych książek, a może i podzielicie się ze mną własnymi typami?


Po lewej:

1. Burza nad Hawaną, Clive Cussler [Amber]
2. Lola i chłopak z sąsiedztwa, Stephanie Perkins [Amber]
3. Will Grayson, Will Grayson, John Green, David Levithan [Bukowy Las]
4. Wiem o tobie wszystko, Claire Kendal [Akurat]
5. Sekretne życie pszczół, Sue Monk Kidd [Literackie]
6. Czarci most, Anna Bichalska [Videograf]
7. Wyprawa skrytobójcy, Robing Hobb [MAG]

Po prawej:

1. Wodospad, Lauren Kate [Galeria Książki]
2. Clariel, Garth Nix [Literackie]
3. Próba ognia, Josephine Angelini [Jaguar]
4. Nieskończoność, Sherrilyn Kenyon [Jaguar]
5. Kroniki Tempusu. Królowa na wojnie, K.A.S. Quinn [Dreams]
6. Niebezpieczne istoty, Kami Garcia, Margaret Stohl [Feeria]
7. Fortuna i namiętności. Klątwa, Małgorzata Gutowska-Adamczyk [Nasza Księgarnia]

Po lewej:

1. Tak krucho, Tammara Webber [Jaguar]
2. Milcząca siostra, Diane Chamberlain [Prószyński i S-ka]
3. Pęknięte oblicze, Dawn Barker [Prószyński i S-ka]
4. Santa Olivia, Jacqueline Carey [Jaguar]
5. Złodzieje snów, Maggie Stiefvater [Uroboros]
6. Przeznaczeni, Holly Bourne [Ya!]
7. After. Płomień pod moją skórą, Anna Todd [Między słowami]

Po prawej:

1. Ostatnia arystokratka, Evžen Boček [Stara Szkoła]
2. Przystań Julii, Katarzyna Michalak [Znak]
3. Czerwona królowa, Victoria Aveyard [Moondrive]
4. Ćwiartka raz, Karolina Korwin-Piotrowska [Prószyński i S-ka]
5. Żelazny cierń, Caitlin Kittredge [Jaguar]
6. Książę i gwardzista, Kiera Cass [Jaguar]
7. Zbrodnia i kara, Fiodor Dostojewski [MG]

Jak Wam się podobają moje najnowsze zdobycze?
Którą z nich najchętniej byście przeczytali?

16 komentarzy:

  1. Jejku ile tego! Co za cudowne widoki! Skradłabym najchętniej całość. ;) Miłej lektury. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ile świetnych książek! Będzie co czytać! :)
    Ciekawa jestem Twojej opinii o Katarzynie Michalak, bo jej fantastyczna seria o Ferrinie niezbyt przypadła mi do gustu (delikatnie mówiąc), a słyszałam, że jej cała twórczość... niezbyt właśnie. :D
    I czekam też na recenzję "After", bo same złe opinie słyszałam, ale nic dziwnego, skoro to fanowskie fanfiction. ;)
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sekretne życie pszczół muszę przeczytać:) ciekawie wygląda to wielkie tomiszcze "Wyprawa skrytobójcy" :) jak zwykle na widok takiej ilości książek wariuję :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakładam, że brakuje nam tylko jednego - czasu :D
    Właśnie czytam próbę ognia, mam nadzieję, że się nie zawiodę :)
    Wielu przyjemnych godzin życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile cudownych książek, istny raj! Ja przymierzam się do " Próby Ognia " Josephine Angelini " :) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  6. Potężne stosy!! Klika pozycji bardzo mnie zainteresowały i czekam na recenzje :) Przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojejuniu, ile tu tego. Nic tylko zazdrościć. "Zbrodnie i kare" chętnie bym przygarnęła. Miłej lektury. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Skrytobójcę mam w planach, obym zaczęła przygodę z tą trylogią jeszcze w tym półroczu :) Udanego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecudne stosisko <3 Czekam na Twoją recenzję drugiej części "Łzy" , "Sekretne życie pszczół " oraz "After" ,bo sama nie wiem ,co o tych książkach już mam myśleć .. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne nabytki. Mam wielką chęć na "Sekretne życie pszczół", "Milczącą siostrę" i "Czerwoną królową" - czekam na Twoje recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Upatrzyłam kilka książek na które mam ochotę, piękne stosiki!
    Miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdobycze piękne, kilka widzę dla siebie, przyjemnej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  13. wodospad <3
    www.zakladkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zzieleniałam z zazdrości! Cudowne nabytki okropnie zazdroszczę: Zbrodni i kary, Próby ognia. Milczącej siostry oraz Czerwonej królowej. Nie mogę doczekać się recenzji!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!