STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

16 kwietnia 2015

Stos 4/2015


Najwyższa pora na to, by pokazać Wam w jakie książki wzbogaciła się moja biblioteczka w przeciągu ostatniego miesiąca. Jak zwykle zaskakuje mnie różnorodność gatunkowa, ale doskonale wiecie, że nie lubię się ograniczać i czytam wszystko, co mnie interesuje. Jak zwykle liczę na to, że podzielicie się ze mną swoimi opiniami na temat tych książek, a może i podzielicie się ze mną własnymi typami?

Od lewej:

1. Relikt, Heather Terrell [Ya!]
2. Duff, Kody Keplinger [Mira]
3. Bóg nigdy nie mruga, Regina Brett [Insignis]
4. Bóg zawsze daje ci pracę, Regina Brett [Insignis]
5. Byliśmy łgarzami, E. Lockhart [Ya!]
6. Tabula rasa, Kristen Lippert-Martin [Ya!]
7. Wilki Lokiego, Kelley Armstrong, Mellisa Marr [Uroboros]
8. Przybysze, Melissa Marr [Uroboros]
9. Morza wszeteczne, Marcin Mortka [Uroboros]
10. Po zmierzchu, Alexandra Bracken [Moondrive]
11. Eleonora&Park, Rainbow Rowell [Moondrive]
12. Obca, Diana Gabaldon [Świat Książki]
13. Uwięziona w bursztynie, Diana Gabaldon [Świat Książki]
14. Talon, Julie Kagawa [Mira]

Od prawej:

1. Archiwum herosów, Rick Riordan [Galeria Książki]
2. Starter, Lissa Price [Albatros]
3. Akademia Dobra i Zła, Soman Chainani [Jaguar]
4. Pandemia, Jana Wagner [Zysk i S-ka]
5. Odłamki, Ismet Prcić [Sine Qua Non]
6. Futu.re, Dmitry Gluhowsky [Insignis]
7. Dziedzic wojowników, Cinda Williams Chima [Galeria Książki]
8. Blackout, Marc Elsberg [W.A.B.]
9. Księżna Mediolanu, Renata Czarnecka [Książnica]
10. Epopeja. Legendy fantasy, praca zbiorowa [Rebis]
11. Lady Jane. Niewinna zdrajczyni, Alison Weir [Astra]
12. Kroniki Amberu. Tom I, Roger Zelazny [Zysk i S-ka]

Znaleźliście tu coś dla siebie?

19 komentarzy:

  1. Ale kolekcja !! Ciekawie się zapowiada Black Out oraz Kroniki Amberu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To jakiś mega stos:D Przeczytasz to w ciągu miesiąca? Zazdroszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Egzemplarze recenzenckie w większości mam już przeczytane, pamiętaj, że ja zawsze publikuję książki, które dołączyły do mojej kolekcji od połowy danego miesiąca do połowy następnego. Czyli ten stos to moje książki zdobyte od mniej więcej 15 marca do dnia dzisiejszego. Wiadomo, że większość przeczytałam, a te, które kupiłam sama dla siebie, czekają cierpliwie na lepsze czasy ;) Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Zazdroszczę THE DUFF, STARTER, TABULA RASA, PO ZMIERZCHU, BYLIŚMY ŁGARZAMI

    OdpowiedzUsuń
  4. Podkradłabym "Starter" :3
    A kilka innych pozycji już mam za sobą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny i pokaźny stosik! Kilka książek mam w planach, a niektóre są już za mną :)
    Życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  6. "Bóg nigdy nie mruga" - właśnie kończę i jest świetna, polecam. :) "Startera" zazdroszczę. :3

    OdpowiedzUsuń
  7. "Pandemię" czytałam i nawet mi się podobała ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Do Black Out nadal mnie ciągnie, choć od premiery już trochę minęło... Może bym się skusiła?

    OdpowiedzUsuń
  9. Starter! Oraz wiele innych :D

    http://ksiazkoweimperium-recenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz tu wszystkie moje wyczekiwane premiery z ostatnich miesięcy :D ja też chcę!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo, ileż zacnych tomiszczów ;) Masz jeszcze gdzie trzymać te książki?

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne wzbogacenie kolekcji ! Zapraszam do mnie :) --> http://coffeebookandsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko w moim typie! Już cię kocham!
    Isabellin5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny stos :)
    "Akademia Dobra i Zła" - świetna, ale o tym już wiesz :P
    "Talon" - przyznam, że się ciut zawiodłam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. sporo tego :O
    miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!