STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

8 maja 2015

Najciekawsze premiery maja


Jesteście ciekawi w jakie tytuły warto zaopatrzyć się w tym miesiącu? Tutaj znajdziecie małą podpowiedź, która - mam nadzieję - ułatwi Wam dokonanie wyboru. Zapraszam do zapoznania się z moją listą MUST READ!
 

Mam nadzieję, że choć odrobinę zainteresowałam Was tymi książkami. Dajcie znać na co się zdecydujecie. Ja mam ochotę przeczytać wszystkie, a przynajmniej większość z nich. Do zobaczenia za miesiąc!

15 komentarzy:

  1. Wiele premier ciekawi mnie w tym miesiącu, ale chyba najbardziej "Musimy coś zmienić". :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja najbardziej bym chciała przeczytać Misja Ivy i Zodiak. Choć znając siebie sięgnę po połowę z książek z tej listy. Mimo iż mam już dawno zaplanowane co chcę XDD



    http://przez-zycie-z-ksiazkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. "Dziewczyny z Syberii" mają tak hipnotyzującą okładkę, że mimo tego, iż zazwyczaj takiej literatury nie czytam, chętnie bym po tę pozycję sięgnęła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się te nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooooo Następczyni - koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. "Dziewczyny z Syberii" i "Musimy coś zmienić" - moje typy książkowe na maj :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest maj są i nowości! <3

    www.zapachdruku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. "Obca" - muszę przeczytać ją i całą serię :) A już "Podróżniczka" wychodzi!
    Również mam ochotę na "Maybe Someday", "Następczyni", "Zodiak" i "Musimy coś zmienić":)
    A "Próbę żelaza" już mam - kurier przywiózł dosłownie przed momentem :) Ta okładka w realu jest jeszcze piękniejsza!

    Pozdrawiam
    http://ksiazkowniaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ah ten maj:D Nastepczynie juz zamówiłam zobaczymy co dalej;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Tak, bardzo boli :-(

      Usuń
  11. "Pierwszych piętnaście żywotów Harry'ego Augusta" oraz "Musimy coś zmienić" bardzo chcę. Zastanawiam się także nad "Dziewczynami z Syberii". :)

    OdpowiedzUsuń
  12. "Następczyni" już zamówiona.
    "Próby żelaza" mam już na półce i wkrótce mam zamiar się za nią zabrać.
    Oprócz tego interesuje mnie jeszcze "Zodiak", "Mercy", "Maybe someday" i "Nethergrim" :D

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja jak zawsze poczekam na recenzję najpierw :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba najbardziej z tej listy chciałabym przeczytać " Następczyni" i "Zodiak" :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!