STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

17 maja 2015

Stos 5/2015


Najwyższa pora na to, by pokazać Wam w jakie książki wzbogaciła się moja biblioteczka w przeciągu ostatniego miesiąca. Jak zwykle zaskakuje mnie różnorodność gatunkowa, ale doskonale wiecie, że nie lubię się ograniczać i czytam wszystko, co mnie zainteresuje. Liczę również na to, że podzielicie się ze mną swoimi opiniami na temat tych książek, a może napiszecie mi jakie są Wasze osobiste typy pozycji, które mi polecacie?


Po lewej:

1. Dziewczyna ognia i cierni, Rae Carson [Albatros]
2. Harry Potter and the Philosopher's Stone, J.K. Rowling [Bloomsbury]
3. Szczury Wrocławia. Chaos, Robert T. Szmidt [Insignis]
4. Następczyni, Kiera Cass [Jaguar]
5. Skośnym okiem, Rafał Tomański [Finna]
6. Historia kotów, Madeline Swan [Znak]
7. Girl online, Zoe Sugg [Insignis]
8. Klątwa Tudorów, Philippa Gregory [Publicat]
9. Wieczna księżniczka, Philippa Gregory [Publicat]
10. Dziewczyny z Syberii, Anna Herbich [Znak]
11. Ryszard III i książeta w Tower, Alison Weir [Astra]
12. Kroniki Amberu. Tom II, Roger Zelazny [Zysk i S-ka]

Po prawej:

1. Próba Żelaza, Cassandra Clare, Holly Black [Albatros]
2. Nethergrim. Otchłanny, Matthew Jobin [Jaguar]
3. Misja Ivy, Amy Engel [Akapit Press]
4. Zabójczyni, Sarah J. Maas [Uroboros]
5. Musimy coś zmienić, Sandy Hall [Pascal]
6. Paragraf 5, Kristen Simmons [Publicat]
7. Dopóki nie zgasną gwiazdy, Piotr Patykiewicz [Sine Qua Non]
8. Wirusy, Kathy Reichs, Brendan Reichs [Publicat]
9. Podróż po miłość. Lilianna, Dorota Ponińska [Nasza Księgarnia]
10. Piąta Fala. Bezkresne morze, Rick Yancey [Otwarte]
11. Cudowne tu i teraz, Tim Tharp [Bukowy Las]
12. Pan Holmes, Mitch Cullin [Czarna Owca]
13. Szkoła bogów, Bernard Werber [Sonia Draga]
14. Maybe someday, Colleen Hoover [Otwarte]
15. Dying Light. Aleja Koszmarów, Raymond Benson [Zysk i S-ka]
16. Zakon Mimów, Samantha Shannon [Sine Qua Non]


Znaleźliście coś dla siebie?

26 komentarzy:

  1. "Następczyni", "Maybe Someday" i "Musimy coś zmienić" - strasznie ciekawią mnie te książki :) Czekam na twoje recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi mnie "Misja Ivy", a że nadal się waham - to czekam na wrażenia z lektury. Piękne nowe książki - i jak ich dużo! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurczę. Cudne stoiszczę. Miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tych książek, ale stos robi wrażenie. A jeszcze jak zobaczyłam "Dying Light"! Nie wiedziałam, że takowa istnieje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Iiiiilllllllllleeee książek!
    Miłego czytania!;)

    Ja bym chciała Harry'ego w oryginale;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłego czytania! :) Kilka książek z chęcią bym Ci podebrała, szczególnie Harrego Pottera w tym pięknym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurczę, ile książek! :D
    Powiem szczerze, że nie czytałam żadnej z nich (no, z wyjątkiem HP, ale zostawmy to) więc nie mogę nic szczególnie polecić. Na pewno sama muszę zaopatrzyć się w Maybe Someday, ale to chyba tyle jeżeli chodzi o moje pewniaczki. Niezmiernie interesuje mnie również Pan Holmes, ale obawiam się, że to po prostu kolejna książka, której autor chce się wybić bazując na kimś, kogo wszyscy już kochają. Choć może się mylę.

    Pozdrawiam!
    Skrzynka Pełna Książek

    OdpowiedzUsuń
  8. Duży stos! Życzę przyjemnego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pana Holmesa jeszcze nie mam na półce, ale to tylko kwestia czasu, tzn. wypłaty. "Girl Online" oddałem w konkursie, ale za to "Szczurów Wrocławia", których mam na półce nie mogę się doczekać. Widzę u Ciebie też "Historię Kotów", ale poczekam aż mój kot sobie to zamówi :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepraszam, jesli pisze ten komentarz w zlym miejscu, czy cos ;p
    Widzialam w stosiku z 2013 cykl Percyego Jacksona. Mowilas tez ze zamierzasz przeczytac. Bardzo chcialabym zapoznac sie z recenzja, ale niestety nie moge jej nigdzie znalezc. Moglabys podac mi link? :p
    Z gory dzieki!

    OdpowiedzUsuń
  11. O, widzę HP w brytyjskim wydaniu :) Też mam tylko 3 część, ale planuję zebrać całą kolekcję w tej szacie graficznej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super stos :) Czytałam Girl Online - fajna książka, napisana z humorem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie ukradłabym "Girl Online" :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ,,Dziewczyna ognia i ciernii'' całkowicie cudowna, ,,Girl Online'' nawet spoko, ,,Cudowne tu i teraz'' warte przeczytania i ,,Zakon Mimów'' absolutnie boski :) Tylko te czytałam, ale mam jeszcze kilka książek, które są na twoim stosie. A chętnie podkradłabym ,,Maybe Someday'' i Pottera :)

    OdpowiedzUsuń
  15. "Misja Ivy", "Dziewczyna ognia i cierni", "Girl online", "Paragraf 5" to tytuły, które bardzo chętnie bym przygarnęła i przeczytała :) I książkę z nowelkami Sary J. Maas też by było miło mieć na własność ;)
    Same cudowności u Ciebie tu widzę , miłego czytania :)

    Chciałabym Cię również gorąco zaprosić na Wymianę Książkową-----> http://czytelniadominiki.blogspot.com/2015/05/amerykanska-wymiana.html

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. O matko, ile książek o.o. Ja dobrze, że już mam wakacje i mogę zabrać się za czytanie własnych. Może spróbuję "Dziewczyna ognia i cierni", Philippę Gregory i "Meybe Someday".

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj, zdecydowanie przygarnęłabym wszystko co tam masz :D Ale zazdroszczę najbardziej "Cudownie tu i teraz" i "Dziewczyny ognia i ciernii". "Maybe Someday" w sumie też... Więc tak, wszystko :D

    Zapraszam do siebie
    http://to-read-or-not-to-read.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdroszczę "Dziewczyny z ognia i cierni" ^^ czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Właśnie rozgrzeszyłam się za ilość nowości z ostatnich tygodni - Ty też masz tego sporo. :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale stos. Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam to wszystko skomentować? :O :p :D
    Sporo tego :D Potem coś dopiszę :D Chociaż jesteś kolejną osobą, którą przegapiłam na targach :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny stos! *-*
    Czytałam jedynie 'Girl online' (nie licząc HP oczywiście) i ją serdecznie polecam. :)
    Za to z wielką chęcią przygarnęłabym 'Maybe someday', 'Następczynię', 'Zakon mimów' i 'Musimy coś zmienić'.
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  23. "Maybe someday" czytałam i naprawdę jest piękna! Bardzo, bardzo mi się podobała i jestem ciekawa Twojej oceny :) a na "Girl online" poluję i mam nadzieję, że złapię ją niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
  24. "maybe someday" bardzo ciekawe!

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie to piękne!
    Ogromnie zazdroszczę i życzę smakowitej lektury!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!