STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

1 czerwca 2015

Najciekawsze premiery czerwca


Jesteście ciekawi w jakie tytuły warto zaopatrzyć się w tym miesiącu? Tutaj znajdziecie małą podpowiedź, która - mam nadzieję - ułatwi Wam dokonanie wyboru. Zapraszam do zapoznania się z moją listą MUST READ!

Mam nadzieję, że choć odrobinę zainteresowałam Was tymi książkami. Dajcie znać na co się zdecydujecie. Ja mam ochotę przeczytać wszystkie, a przynajmniej większość z nich. Do zobaczenia za miesiąc!


11 komentarzy:

  1. Z chęcią przeczytam w tym miesiącu (jak już tylko kupię/dostanę/wypożyczę/wyłudzę :)) "Każdego dnia", "Lato koloru wiśni", a już na pewno "Wypowiedz jej imię". Kuszą też "Królowie przeklęci".
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już czekam na swój egzemplarz " Co jeśli".

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiają mnie "Córka zjadaczki grzechów" i "Co jeśli...". Mam nadzieję, że uda mi się je przeczytać. :)
    A co do książki Levithana to nie zamierzam tego nawet tykać. Po WG, WG stwierdziłam, że Autor nie będzie moim ulubieńcem.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już przeczytałam "Każdego dnia" i mogę Ci powiedzieć, że w duecie Green-Levithan to ten pierwszy był tym gorszym ;) "Każdego dnia" - przyzwoicie napisana, lecz z dziwnym motywem :) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  4. Kilka z tych tytułów interesuje mnie - marzę o "Delirium. Opowiadania" i choć obiecałam sobie, że nie będę kupować zbyt wielu książek, to dla tej zrobię wyjątek. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Wypowiedz jej imię", "Co, jeśli..." oraz "Mimo lęku" chyba ciekawią mnie najbardziej :) Tę ostatnią chyba sobie nawet kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Każdego dnia, Mara i Delirium wydają mi się najbardziej ciekawe. Dla mnie jednak najbardziej wyczekiwaną premierą w tym miesiącu jest "Odnaleziony" H. Cobena od wyd. Albatros. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Wypowiedz jej imię" zapowiada się ciekawie, a tej serii o "Oddechach" (mam nadzieję że dobrze napisałam i się nie pomyliłam) jeszcze nie czytałam, ale chyba się za nią zabiorę:)
    gabxreadsbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaciekawiło mnie kilka książek. Teraz muszę tylko poszukać ich w przystępnej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam parę upatrzonych premier :D Ale tak to ciekawi mnie bardzo finał Mary Dyer oraz "Ruina i Rewolta" ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno przeczytam Mimo lęku i królowie przeklęci! :)
    Nie wiem jak to robisz, ale bardzo zachęcasz do kupienia książek :P

    http://ostrykrytyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!