STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

18 czerwca 2015

Stos 6/2015


Najwyższa pora na to, by pokazać Wam w jakie książki wzbogaciła się moja biblioteczka w przeciągu ostatniego miesiąca. Jak zwykle zaskakuje mnie różnorodność gatunkowa, ale doskonale wiecie, że nie lubię się ograniczać i czytam wszystko, co mnie zainteresuje. Liczę również na to, że podzielicie się ze mną swoimi opiniami na temat tych książek, a może napiszecie mi jakie są Wasze osobiste typy pozycji, które mi polecacie?

Po lewej:

1. W głąb labiryntu, Sigge Ekund [PWN]
2. Poza mapą, Alastair Bonnett [PWN]
3. Każdego dnia, David Levithan [Publicat]
4. Pod kloszem, Meg Wolitzer [Bukowy Las]
5. Podróżniczka, Diana Gabaldon [Świat Książki]
6. Jesienne werble, Diana Gabaldon [Świat Książki]

Po prawej:

1. Nieludzie, Kat Falls [Uroboros]
2. Mechaniczne pająki, Corina Bomann [Uroboros]
3. Samodzielne studia, Joelle Charbonneau [Ya!]
4. Zodiak, Romina Russell [Ya!]
5. Testy, Joelle Charbonneau [Ya!]
6. Biała księżniczka, Philippa Gregory [Publicat]


Widzicie tu coś dla siebie?

23 komentarze:

  1. Najbardziej ciekawią mnie "Każdego dnia" i "Pod kloszem" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o żadnej z tych powieści, jednak chętnie poczytam co nieco na ich temat. Świetnie wyglądają, zazdroszczę tylu zdobyczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę "Podróżniczki". a "Biała królowa"- świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Za mną "Testy", "Samodzielne studia" i "Nieludzie". Każda fajna :) Recenzje namierzysz na moim blogu, jakby co ;) Ciekawią mnie natomiast książki Gabaldon, o których ostatnio coraz więcej słyszę w sieci.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo zazdroszczę i Podróżniczki, i Jesiennych werbli, choć przede mną wciąż Uwięziona w bursztynie. Każda książka tej serii wydaje mi się coraz grubsza. Niesamowite. :)

    Pozdrawiam,
    Skrzynka Pełna Książek

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedyną książką, któa mnie zainteresowała, już jakiś czas temu, są Mechaniczne pająki :) Udanego czytania, szczególnie tych cegieł!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gabaldon widzę bardzo popularna. ZODIAKA mam. Przyjemnej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję nabytków! :) Najchętniej przeczytałabym "Białą księżniczkę".

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bym Nieludzi przeczytała ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że miesiąc bardzo udany ;) Gratulacje takich książkowych zdobyczy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę książek Diany Gabaldon opasłe tomy,ale zapowiada się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Te dwie cegły chętnie bym ukradła, bo chrapkę na Gabaldon mam od dawna :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Daj mi znać jak wypadło "W głąb labiryntu" Sigge Eklund. Jestem mega ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny Stosik :)
    http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Pozwól że "ukradnę" Ci kilka książek!
    Dzięki za inspirację :)

    http://ostrykrytyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Przewspaniałe książki. "Obca" jest dopiero przede mną, a już od dłuższego czasu "czaję" się na "Mechaniczne pająki". Ta okładka jest cudowna! Czekam więc na recenzję :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ach, książki Gabaldon wygądą przecudownie! "Obca" dopiero przede mną, ale takie wielgachne grzbiety tylko kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdroszczę takiego pięknego stosu! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Żadnej z tych książek nie kojarzę (ale ja w ogóle mam gigazaległości czytelnicze ;) ), ale z niecierpliwością czekam na recenzje. Sama aktualnie czytam "Kamień na kamieniu" Myśliwskiego, która to książka jest, jak dla mnie, świetna; sądzę jednak, że pewnie ją znasz, bo to staroc i nawet ponoc niegdyś kiedyś był na liście lektur szkolnych.

    OdpowiedzUsuń
  20. Właśnie skończyłam "Zodiaka" - nie obyło się bez wad, ale ogólnie książka przyjemna i całkiem nieźle się czyta. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. O Mechnicznych pająkach słyszałam na booktubie, że są raczej słabsze, ale coś mnie do nich ciągnie, więc ciekawa jestem Twojej opinii. Podobnie Zodiak - coś jest w nim przyciągającego (okładka?:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam okazji czytać żadnej z tych książek, więc czekam z niecierpliwością na ich recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja już przeczytałam i zrecenzowałam "Każdego dnia". http://magiaswiataksiazek.blogspot.com/ może zechcesz przeczytać?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!