STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

19 lipca 2015

Stos 7/2015


Najwyższa pora na to, by pokazać Wam w jakie książki wzbogaciła się moja biblioteczka w przeciągu ostatniego miesiąca. Jak zwykle zaskakuje mnie różnorodność gatunkowa, ale doskonale wiecie, że nie lubię się ograniczać i czytam wszystko, co mnie zainteresuje. Liczę również na to, że podzielicie się ze mną swoimi opiniami na temat tych książek, a może napiszecie mi jakie są Wasze osobiste typy pozycji, które mi polecacie?

Po lewej:

1. Kroniki Atopii, Matthew Mather [Czwarta Strona]
2. Przebudzenie labiryntu, Rainer, Wekwerth [Ya!]
3. Komnaty, Sarah Gerdes [Ya!]
4. Wypowiedz jej imię, James Dawson [Ya!]
5. Syndrom Everetta. Ulysses, Jarosław Ruszkiewicz [Drageus]

Po prawej:

1. Kwiaty na poddaszu, Virginia C. Andrews [Świat Książki]
2. Misja Ivy, Amy Engel [Akapit Press]
3. Robot w ogrodzie, Deborah Install [WAM]
4. Delirium. Opowiadania, Lauren Oliver [Moondrive]
5. Niezłomni, C.J. Daugherty [Moondrive]
6. Ene, due, śmierć, M.J. Arlidge [Czwarta Strona]

Widzicie tu książkę dla siebie?

24 komentarze:

  1. Raczej nie widzę tu nic dla siebie. Czekam na recenzje. Czy grafika jest Twojego autorstwa ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcie książek robiłam sama, zaś obrazek przygotował mój kumpel, który jest bardzo dobry w graficzne klocki (cały wygląd Zrecenzujemy to jego zasługa!). Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. a czy mógłby wykonać dla mnie logo bloga np ?

      Usuń
  2. ,,Ene, due, śmierć" bardzo chciałabym przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo chcę przeczytać Kwiaty na poddaszu, Delirium i Niezłomych. Już nie mogę doczekać się twojej recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wypowiedz jej imię i Niezłomni to takie moje must have'y :) Przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym przeczytać delirium :D


    http://leonzabookowiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kwiaty na poddaszu ... nie wspominam zbyt dobrze, niestety. A Robota w ogrodzie właśnie skończyłam. Całkiem sympatyczna lektura.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawi mnie seria Wybranych, muszę ją w końcu przeczytać. Miłego czytania! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Misja Ivy i Ene Due śmierc oraz Delirium.opowiadania mnie bardzo ciekawią...
    Niezłomnych posiadam i juz przeczytane ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo chcę mieć "Wypowiedz jej imię" i "Ene due śmierć" ;)
    http://alejaczytelnika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie czytam "Niezłomnych" :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem w trakcie czytania "Niezłomnych", a na "Wypowiedz jej imię" mam ogromną chrapkę ;)

    http://thebookishcity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Na razie tylko KWIATY .... mam przeczytane.

    OdpowiedzUsuń
  13. Niezłomni... z chęcią bym Ci podkradła! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Czytałam tylko "Kwiaty na poddaszu" i całkiem nieźle było, ale tylko pierwsza książka z serii mi się podobała ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. "Robot w ogrodzie" mnie intryguje. Maluszek z grzbietu przypomina mi trochę robocika z gry "Machinarium" :) Tak samo ciekawi mnie "Ene, due, śmierć". Czekam na opinie ;)
    Pozdrawiam i życzę przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja bym ukradła "Ene, due, śmierć" :D Książkę już od dłuższego czasu chcę :)
    http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny stos! Chodzą za mną "Kroniki Atopii" i "Ene, due, śmierć", natomiast nie lubię się z książkami Lauren Oliver, więc tu sobie to odpuszczę. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawi mnie ten thriller mlodzieżowy od YA! "Misję Ivy" i nowelki do "Delirium" bedę czytała na dniach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przecudne zdobycze. Życzę przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę wreszcie dokończyć "Kwiaty na poddaszu", ostatnio nie miałam czasu na książki. Ponadto zamierzam przeczytać "Niezłomnych", ponieważ to ostatnia część cyklu, a nie lubię zostawiać rzeczy niedokończonych. Ciekawie wyglądają też "Ene, due, śmierć" oraz "Wypowiedz jej imię".

    OdpowiedzUsuń
  21. Z wielką chęcią przeczytałam bym Delirium :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!