STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

18 sierpnia 2015

Stos 8/2015


Najwyższa pora na to, by pokazać Wam w jakie książki wzbogaciła się moja biblioteczka w przeciągu ostatniego miesiąca. Jak zwykle zaskakuje mnie różnorodność gatunkowa, ale doskonale wiecie, że nie lubię się ograniczać i czytam wszystko, co mnie zainteresuje. Liczę również na to, że podzielicie się ze mną swoimi opiniami na temat tych książek, a może napiszecie mi jakie są Wasze osobiste typy pozycji, które mi polecacie?

Po lewej:

1. Akademia Dobra i Zła. Świat bez książąt, Soman Chainani [Jaguar]
2. Z przyczyn naturalnych, James Oswald [Jaguar]
3. Kalendarze, Małgorzata Gutowska-Adamczyk [Literackie]
4. Ruina i rewolta, Leigh Bardugo [Papierowy Księżyc]
5. Opactwo Świętego Grzechu, Sue Monk Kidd [Literackie]
6. Wyspa Potępionych, Melissa de la Cruz [Egmont]
7. Władcy czasu, Alexandra Monir [Jaguar]
8. Portret Doriana Greya, Oscar Wilde [Zysk i S-ka]

Po prawej:

1. Szczurynki, Olga Gromyko [Papierowy Księżyc]
2. Fangirl, Rainbow Rowell [Moondrive]
3. Park Jurajski, Michael Crichton [Dream Books]
4. Minimalizm po polsku, Anna Mularczyk-Meyer [Black Publishing]
5. Maszyna do pisania, Katarzyna Bonda [Muza]
6. Marina, Carlos Ruiz Zafón [Muza]
7. Mniej, Marta Sapała [Relacja]

Znaleźliście coś dla siebie?

28 komentarzy:

  1. Wow! Ile tego wspaniałego! Stąd posiadam tylko Park Jurajski, a upolowałam ją w biedronce za 25 złotych :) Jeszcze nie czytałam, ale właśnie się do tego przymierzam :)
    http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również zakupiłam "Park Jurajski" w Biedronce :) Uwielbiam filmową wersję, więc uznałam, że czas najwyższy zapoznać się z oryginałem :)

      Usuń
  2. Z tych książek nie czytałam żadnej, ale ostatnio bardzo interesuje mnie Fangirl :)
    Pozdrawiam
    secretsofbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. No pewnie, że znalazłam coś dla siebie :) "Fangirl" mam w planach i mam dość duże oczekiwania co do tej powieści, więc zobaczymy co z tego wyjdzie :) Z chęcią sięgnęłabym po "Portret Doriana Greya", bo wiele dobrego czytałam o tej książce. "Marinę" także z chęcią bym przeczytała, bo Zafon zauroczył mnie swoim stylem w "Trylogii mgły" i muszę sięgnąć po jego inne książki :)

    w-swiecie-fikcji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile książek :) Uwielbiam "Portret Doriana Greya", reszty nie czytałam, ale od dawna mnie ciągnie do serii Leigh Bardugo. Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z powyższych czytałam tylko "Portret Doriana Graya" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile świetnych książek! Najbardziej zazdroszczę "Fangirl", bo sama chcę ją mieć na swojej półce ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moze zrecenzujesz serię "Monument 14"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dwa pierwsze tomy na półce, póki co leżą nieprzeczytane. Może uda mi się wygospodarować czas choćby na tom pierwszy, w końcu nie są to zbyt obszerne lektury :) Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Zazdroszczę takiego stosiku! Najbardziej zaciekawiła mnie Fangirl i druga część Akademii Dobra I Zła :) Pozdrawiam i życzę miłego czytania :)
    www.oczytanie.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda apetycznie! Do "Portretu Doriana Graya" zabieram się już od jakiegoś czasu, słyszałam, że jest oszałamiający. Zresztą do "Akademii dobra i zła" również, choć nie jestem pewna czy jest do pozycja dla dojrzałego czytelnika:D
    Czekam na recenzję "Parku Jurajskiego" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zwykle wiele cudowności u Ciebie znalazłam. "Fangirl", "Marina", "Portret Doriana Graya", "Świat bez książąt" i "Ruina i Rewolta", choć nie czytałam poprzednich tomów tej serii, to książki, z którymi chętnie bym się zapoznała. Ciekawi mnie też trochę poradnik Bondy.

    Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz koniecznie przeczytać Trylogię Griszy Leigh Bardugo! Pierwszy tom bardzo mi się podobał, przy czym Darkling był tak elektryzującą postacią, że lekturze towarzyszyły mi ciarki! Jeśli chodzi o poradnik Bondy: kupiłabym go w ebooku, gdyby nie to, że na czytniku bardzo ciężko manewruje się pomiędzy poszczególnymi rozdziałami. Z taką wersją będzie mi łatwiej pracować nad książką, którą zamierzam w końcu napisać :)

      Usuń
    2. Uwielbiam elektryzujące postaci, z chęcią więc zapoznam się z tą serią.

      Nie wiedziałam, że masz plan napisać książkę... A właściwie, co ja mówię, większość z nas, blogerów książkowych, ma takie marzenia. Powinnam raczej spytać, czy masz już jakąś klarowną wizję tego, co chcesz napisać? Czuję się zaintrygowana i podekscytowana.

      Usuń
  11. " Minimalizm po polsku" na tę recenzję będę czekać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo polecam "Marinę"! Moja ulubiona powieść Zafona! (Okej, czytałam jeszcze tylko "Cień Wiatru" i nawet nie dobrnęłam do końca, ale i tak się liczy!) :) A tego pięknego Doriana Graya to bym Ci ukradła! :(

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawią mnie: Z przyczyn naturalnych, Fangirl i mniej :)
    http://antosia-czyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej! Nominowałam cię do LBA zapraszam i miłej zabawy :D
    http://niedziekiwoleksiazki.blogspot.com/2015/08/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam tylko "Marinę". Piękna książka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę Fangirl. Czekam na recenzje i życzę udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  17. Z tych książek czytałam niestety tylko "Fangirl", która teoretycznie jest taką zwykłą powieścią, ale podbiła moje serce i już planuję moment, kiedy będę czytać ją drugi raz. Mam też na półce "Portret Doriana Greya", ale jakoś nie mogłam się do niej zabrać, więc chyba to dobry czas na nadrobienie strat :) Czekam na kolejne świetne recenzje, życzę miłej lektury i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej mogę liczyć na polecenie? Dopiero zaczynam .. :(
    http://booksareeverything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie one są śliczne! Większość z nich widzę po raz pierwszy, ale niektóre wydają się bardziej znajome. Szczególnie "Akademia Dobra i Zła...", bo pierwszy tom mam za sobą. Jestem jej bardzo ciekawa, bo zastanawiam się czy kontynuować czytanie tej sagi przez kupno własnego egzemplarza czy jedynie wypożyczenia go. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zastanawiam się nad kupieniem książki "Fangirl". Wiele się o niej dobrego naczytałam i mijając ją na półkach w Empiku za każdym razem zastanawiam się nad kupnem.
    ***
    Zapraszam na mojego książkowego bloga!
    http://wczytana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!