STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

1 września 2015

Najciekawsze premiery września


Jesteście ciekawi w jakie tytuły warto zaopatrzyć się w tym miesiącu? Tutaj znajdziecie małą podpowiedź, która - mam nadzieję - ułatwi Wam dokonanie wyboru. Zapraszam do zapoznania się z moją listą MUST READ!

Mam nadzieję, że choć odrobinę zainteresowałam Was tymi książkami. Dajcie znać na co się zdecydujecie. Ja mam ochotę przeczytać wszystkie, a przynajmniej większość z nich. Do zobaczenia za miesiąc!

22 komentarze:

  1. Czekam na "Ten jeden rok" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę zdobyć Ender :D Choć Starter nie był jakiś bardzo rewelacyjny to końcówka była najlepsza. Widziałam już jedną szczegółową zapowiedź Plagi Samobójców i muszę przyznać, że jest to jedna z moich najbardziej poszukiwanych książek :D

    Pozdrawiam, Lucy z Cmentarza zapomianych książek

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze trzy mnie przyciągają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na Plagę samobójców! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma specjalnie na co czekać 😕

    OdpowiedzUsuń
  6. Ps. Jednak Plaga Samobójców może być hitem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Interesuje mnie ,,Sala samobójców". :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Plaga* ah, to przyzwyczajenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. "Wśród obcych" bardzo mi się podobało, więc teraz sięgnę po "Podwójne życie Pat". ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka klimatyczna okładka "Kalendarzy" :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa jestem książki "Ten jeden rok" :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niezbyt mnie ciągnie do powyższych nowości, lecz myślę, że ta o Nowym Jorku może trafić na moją półkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ender, Dziedzictwo ognia i Angelfall - to moje typy, które bardzo mnie cieszą. Trochę już czekam na dalsze kontynuację, a tu proszę taki wysyp we wrześniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiem, że nie ocenia się książki po okładce, ale 'Ostatnie dni królika' są śliczne! Najbardziej z tego 'stosiku' nie mogę doczekać się 'Dziedzictwa ognia' <3 Już wiem, że nie będę czekać na przesyłkę, tylko rzucę się po nią od razu do księgarni hahaha. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Plagę samobójców gorąco polecam, jest naprawdę dobrą dystopią :)
    Na Ender, Buntownika i Dziedzictwo ognia już ostrzę pazurki :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy raz widzę "Ostatnie dni królika" i okładka mnie zaintrygowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Całe pierwsze zdjęcie! Oj tak! Muszę to przeczytać :)

    bookcasemonster.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie zauważyłem, że wychodzi taka książka jak "Mój Nowy Jork"! Dziękuję za podpowiedź!

    OdpowiedzUsuń
  19. Z Twoich propozycji w ślepo biorę Simmonsa!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. ,,Kalendarze" to książka, na którą czekam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!