STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

13 września 2015

Stos 9/2015


Najwyższa pora na to, by pokazać Wam w jakie książki wzbogaciła się moja biblioteczka w przeciągu ostatniego miesiąca. Jak zwykle zaskakuje mnie różnorodność gatunkowa, ale doskonale wiecie, że nie lubię się ograniczać i czytam wszystko, co mnie zainteresuje. Liczę również na to, że podzielicie się ze mną swoimi opiniami na temat tych książek, a może napiszecie mi jakie są Wasze osobiste typy pozycji, które mi polecacie?

Po lewej:

1. Ender, Lissa Price [Albatros]
2. Córka zjadaczki grzechów, Melinda Salisbury [Zielona Sowa]
3. Wyspa zombie, Øystein Stene [Zysk i S-ka]
4. 7 dni, Eve Einsworth [Zielona Sowa]
5. Oddam ci słońce, Jandy Nelson [Moondrive]
6. Polak potrafi, Polka też, Jan Wróbel, Ewa Wróbel [Znak]
7. Wybrana, Naomi Novik [Rebis]

Po prawej:

1. Co nas nie zabije, David Lagercrantz [Czarna Owca]
2. Silva rerum, Kristina Sabaliauskaitė [Znak]
3. Królowie przeklęci. Tom I, Maurice Druon [Otwarte]
4. Królowie przeklęci, Tom II, Maurice Druon [Otwarte]

Znaleźliście coś dla siebie?

17 komentarzy:

  1. Zaintrygowała mnie "Córka zjadaczki grzechów", pierwszy raz słyszę o takiej książce :)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Córka zjadaczki grzechów jest genialna!<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Królów przeklętych i Wyspę zombie chciałabym przeczytać. Życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  4. "Ender" i "Co nas nie zabije" też zawitały na moją półkę. A "Królowie przeklęci" mnie kuszą. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę "Oddam ci słońce" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. "Oddam Ci słońce" to moje aktualne marzenie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Żadna pozycja ze stosiku nie została jeszcze prze mnie przeczytana, ale poluję na "Córka zjadaczki grzechów" "Oddam ci słońce" i "Co nas nie zabije". Bardzo jestem ciekawa tych pozycji.
    Pozdrawiam
    Ronie z http://ronie-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny stos :) Intryguje mnie "Co nas nie zabije".
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam Endera ^^. Mam nadzieję, że go zrecenzujesz, jak i "Oddam ci słońce" :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ender i Oddam ci słońce <3 :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Polecić nie mogę nic, bo nie czytałam żadnej z nich, jednak ciekawią mnie "Królowie przeklęci" od Otwartego. Za to brałabym się najpierw. :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety, nie czytałam żadnej z tych pozycji :( Zazdroszczę "Oddam ci słońce".
    Pozdrawiam, Lekturia

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie całkowicie wciągnęli Królowie przeklęci :) Dużo spisków, intryg, walki i do tego historyczne tło i postacie. Czyli to co lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem okropna, ale bardziej zwróciłam uwagę na otoczenie ;D
    Też mam zestaw- czerwone ściany + biały stolik. Czyżby Ikea? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że nie mam bałaganu :D Stolik wprawdzie jest z IKEA, ale nie biały, tylko w kolorze jasnego buka. Biały mam obrusik :P

      Usuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!