STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

1 października 2015

Najciekawsze premiery października


Jesteście ciekawi w jakie tytuły warto zaopatrzyć się w tym miesiącu? Tutaj znajdziecie małą podpowiedź, która - mam nadzieję - ułatwi Wam dokonanie wyboru. Zapraszam do zapoznania się z moją listą MUST READ!

Mam nadzieję, że choć odrobinę zainteresowałam Was tymi książkami. Dajcie znać na co się zdecydujecie. Ja mam ochotę przeczytać wszystkie, a przynajmniej większość z nich. Do zobaczenia za miesiąc!

13 komentarzy:

  1. piękny miesiąc się zapowiada, niekoniecznie dla portfela

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle wiele ciekawych premier, ale nie mogę sobie na nie pozwolić ;v

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiedz panno gdzie ty śpisz - bo pierwszy tom był interesujący :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, już wiem, że moja koleżanka kupi sobie kolejną część Kronik Krwi, jest ogromną fanką ;). Ja nie obraziłabym się, gdyby ktoś sprezentował mi nowego Pottera... ale ta okładka jest przerażająca, zwłaszcza ta paskudna seledynowa czcionka. Każdy kolor byłby lepszy od tego zielonego!

    OdpowiedzUsuń
  5. W tym miesiącu zapowiadają się naprawdę świetne premiery. Najbardziej wyczekuję "Aplikacji", "Wszystkich jasnych miejsc" oraz "Tajemnego ognia" ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Łatwiej byłoby mi wymienić, na co nie czekam z wymienionych przez ciebie pozycji. Tyle cudowności!

    OdpowiedzUsuń
  7. Coo? Tłumaczą The Shock of the fall?? A ja kupiłam po angielsku... ale przynajmniej podszlifuję swój angielski :D

    bookocholic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiedziałam, że powstała kontynuacja "Z innej bajki". Koniecznie muszę kupić i przeczytać "Po drugiej stronie kartki". Super! No i mam u siebie "Bądź chic!". Reszta to tak średnio mnie interesuje póki co. Poczekam na recenzje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rety, październik będzie naprawdę wspaniały! Ciężko wybrać, ale najbardziej chyba czekam na "Aplikację", "Wszystkie jasne miejsca", "Tajemny ogień" no i oczywiście "Zapytaj księżyc" ♥

    http://thebookishcity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nowa książka Riordana to jedyna powieść, której nie mogę się doczekać - w życiu tak bardzo nie chciałam przyśpieszyć jakiejkolwiek premiery <3 Nawet "Anioł Burz" tak mnie nie nakręca. Ach, Magnus Chase, już niedługo <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo interesuje nnie "Byłam tu", bardzo polubiłam autorkę i jej twórczość wiec myśle, ze ksiazka mi sie spodoba, tak samo jak najnowsza powieść Riordana! I nadal ubolewam na wyglądem okładki Pottera, niby jest teraz bardziej podobna do oryginału, ale dobór kolorów jest według mnie zły i całość wyglada dziwnie :(

    OdpowiedzUsuń
  12. "Wszystkie jasne miejsca" na pewno przeczytam:) Jak czas pozwoli to wrócę do tego postu i wybiorę kolejną premierę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Sama babska literatura. I to młodzieżowa na dodatek. A gdzie powiesci faktu np? Gdzie ksiazki dla "dużych" chłopców?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!