STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

18 października 2015

Stos 10/2015


Najwyższa pora na to, by pokazać Wam w jakie książki wzbogaciła się moja biblioteczka w przeciągu ostatniego miesiąca. Jak zwykle zaskakuje mnie różnorodność gatunkowa, ale doskonale wiecie, że nie lubię się ograniczać i czytam wszystko, co mnie zainteresuje. Liczę również na to, że podzielicie się ze mną swoimi opiniami na temat tych książek, a może napiszecie mi jakie są Wasze osobiste typy pozycji, które mi polecacie?

Po lewej:

1. Lewiatan Babilonu, Hagar Yanai [Uroboros]
2. Mara Dyer. Zemsta, Michelle Hodkin [Ya!]
3. Dziedzictwo ognia, Sarah J. Maas [Uroboros]
4. Porządek rzeczy, Paola Capriolo [Dreams]
5. Tease, Amanda Maciel [Muza]
6. Ostatnie dni Królika, Anna McPartlin [HarperCollins]
7. Buntownik, Julie Kagawa [Harper Collins]
8. Ksiąga Portali, Laura Gallego [Dreams]
9. Hyperion, Dan Simmons [MAG]
10. Harry Potter i Kamień Filozoficzny. Wydanie ilustrowane, J.K. Rowling [Media Rodzina]

Po prawej:

1. Pogranicze, Heather Terrell [Ya!]
2. A jeśli ciernie, Virginia C. Andrews [Świat Książki]
3. Kto wiatr sieje, Virginia C. Andrews [Świat Książki]
4. Angelfall. Penryn i kres dni, Susan Ee [Filia]
5. Czerwone jak krew, Salla Simukka [Ya!]
6. Imperium Ognia, Sabaa Tahir [Akurat]
7. Zac&Mia, A.J. Betts [Feeria Young]
8. Zbuntowana, Veronica Roth [Amber]
9. Ten jeden dzień, Gayle Forman [Nasza Księgarnia]
10. Ten jeden rok, Gayle Forman [Nasza Księgarnia]
11. Byłam tu, Gayle Forman [Bukowy Las]

Znaleźliście coś dla siebie?

14 komentarzy:

  1. Niczego nie czytałam, ale znam Laurę Gallego z Tam, gdzie śpiewają drzewa i raczej nie polecam tej pisarki...

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo tego ;) Ostatni dni królika i byłam tu chcę przeczytać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę "Zaca&Mii", "Ten jeden dzień", "Ten jeden rok", "Imperium ognia", "Czerwone jak krew" i "Księgi portali" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hyperion - jak ja ogromnie pragnę przeczytać tę książkę!! Niestety jej rozmiar trochę do tej pory mnie zniechęcał :P Na "Imperium ognia" na pewno zapoluję. Niesamowity stosik, którego strasznie Ci zazdroszczę. Pokradłabym wiele z tych cudowności. Życzę ci udanej lektury :)

    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. O, Harry Potter! Będę czekać na fotograficzną relację z lektury. ;) (Obsesyjnie oglądam ilustracje z tego wydania, bo sama zapewne go nie zdobędę w najbliższym czasie, tj. w tym roku).

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne tytuły. Marzy mi się "Zac & Mia" oraz "Ten jeden rok". "Ostatnie dni królika" to niesamowita książka.

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie dzisiaj na blogu pojawiła się recenzja "Imperium Ognia" i bardzo polecam Ci tę książkę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lewiatan Babilonu do mojego projektu "Fantastyczne historie świata". :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo ;). Czytałam Mare i żałuję, że są tylko trzy tomy. Tak strasznie mi się spodobał klimat tej książki, że chętnie bym przeczytała co podobnego, ale na razie nie udało mi się znaleźć żadnej podobnej książki jak Mara. Zazdroszczę ci Dziedzictwo Ognia ;), w najbliższym czasie muszę się postarać o tę książkę.
    Pozdrawiam ;)
    http://czytaniewekrwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. No, no, ciekawy stosik. Jestem w trakcie "Ember in the Ashes" i póki co, jest całkiem przyjemnie. Polecam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeczytaj "Tam, gdzie Atena odwraca wzrok", jeśli jeszcze nie czytałaś :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!