STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

1 listopada 2015

Najciekawsze premiery listopada


Jesteście ciekawi w jakie tytuły warto zaopatrzyć się w tym miesiącu? Tutaj znajdziecie małą podpowiedź, która - mam nadzieję - ułatwi Wam dokonanie wyboru. Zapraszam do zapoznania się z moją listą MUST READ!

Mam nadzieję, że choć odrobinę zainteresowałam Was tymi książkami. Dajcie znać na co się zdecydujecie. Ja mam ochotę przeczytać wszystkie, a przynajmniej większość z nich. Do zobaczenia za miesiąc!

4 komentarze:

  1. Z podanych przez Ciebie książek interesuje mnie najbardziej "Pojedynek" i "Rozkaz zagłady", ale pewnie kiedyś sięgnę również po książkę Dana Simmonsa. Pozdrawiam :)

    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kilka pozycji nam się pokrywa: "Żelazne damy...", "Pamiętnik Christophera..." (choć przeczytałam póki co jedynie pierwszą część całej serii), "Playlist for the dead", "Podaruj mi miłość...", "Rozkaz zagłady" (choć nie przeczytałam pierwotnej trylogii, a jedynie obejrzałam jeden film), "Pojedynek", "Księga wyzwań Dasha i Lily". ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z niecierpliwością czekam na kolejną książkę Schmitta oraz "Podaruj mi miłość" ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. W tym miesiącu jest cała masa książek, które mnie przyciągają i kuszą do zakupu. Będę musiała ostro poćwiczyć silną wolę, żeby nie zbankrutować...
    Pozdrawiam!
    pokoleniezaczytanych.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!