STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

22 listopada 2015

Stos 11/2015


Najwyższa pora na to, by pokazać Wam w jakie książki wzbogaciła się moja biblioteczka w przeciągu ostatniego miesiąca. Jak zwykle zaskakuje mnie różnorodność gatunkowa, ale doskonale wiecie, że nie lubię się ograniczać i czytam wszystko, co mnie zainteresuje. Liczę również na to, że podzielicie się ze mną swoimi opiniami na temat tych książek, a może napiszecie mi jakie są Wasze osobiste typy pozycji, które mi polecacie?

Po lewej:

1. Miecz lata, Rick Riordan [Galeria Książki]
2. Anioł burz, Trudi Canavan [Galeria Książki]
3. Pochłaniacz, Katarzyna Bonda [Muza]
4. Metro 2033, Dmitry Glukhovsky [Insignis]
5. Metro 2034, Dmitry Glukhovsky [Insignis]
6. Metro 2035, Dmitry Glukhovsky [Insignis]
7. Światło, którego nie widać, Anthony Doerr [Czarna Owca]
8. Żelazne damy, Kamil Janicki [Znak]

Po prawej:

1. Trzynaście powodów, Jay Asher [Rebis]
2. Podwójne życie Pat, Jo Walton [Świat Książki]
3. Sekta egoistów, Eric-Emmanuel Schmitt [Znak]
4. Król Wron, Szymon Krug [Madmoth Publishing]
5. Dzień 21, Kass Morgan [Bukowy Las]
6. Kochani, dlaczego się poddaliście?, Ava Dellaira [Amber]
7. Stigmata, Bellatrix Gurian [Muza]
8. Podaruj mi miłość, praca zbiorowa [Moondrive]
9. Osobliwy dom pani Peregrine, Ransom Riggs [Media Rodzina]
10. Marsjanin, Andy Weir [Akurat]
11. Dziewczyna z pociągu, Paula Hawkins [Świat Książki]

Znaleźliście coś dla siebie?

25 komentarzy:

  1. Zazdroszczę Ci pozycji 7 (z lewej) i 6 (z prawej). Życzę miłej lektury i czekam na recenzje :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stosik pięknie się prezentuje !!! Zazdroszczę w szczególności "Anioła burz", a polecam "Marsjanina" cudowna książka ❤

    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. "Pochłaniacz" Bondy jest świetną książką. Warto przeczytać. Za to, nie polecam ani trochę drugiego tomu, czyli "Okularnika". Zawiodłam się bardzo i trzeciego tomu pewnie już nie zakupię. Gdybyś chciała przeczytać recenzję "Pochłaniacza" to ja swoją napisałam i znajduje się na mojej stronie. Ale warto, jak na polską autorkę to na prawdę jestem pełna podziwu.
    Co do pozostałych, to poluję na kilka: "światło, którego nie widać", "Dziewczyna z pociągu" i "Sekta egoistów" a pozostałych jako tako nie znam, tyle co ze słyszenia. Pomijając Metro, które mnie nie kręci nawet w najmniejszym stopniu.
    Gratuluję stosu, piękny!
    Ja swój dopiero w piątek będę mogła w 100% ułożyć, bo w piątek idę na zakupy książkowe z okazji black friday i dodatkowo układam listę pod bookathon.
    Bierzesz udział czy odpuszczasz zimową edycję?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ukradłabym ci "Anioła burz", książki Glukhovskiego, "Marsjanina", "Osobliwy dom pani Peregrine" i "Kochani, dlaczego się poddaliście?" <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie bardzo ciekawi "Dziewczyna z pociągu":)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo różnorodny stos, miło wspominam "Kochani, dlaczego się poddaliście", a reszty jeszcze nie znam, więc będę czekać na recenzje. Pozdrawiam i życzę cudnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Metro 2033, 2034, Osobliwy dom Pani Peregrine, Światło, którego nie widać i Dziewczynę z pociągu juz udało mi się przeczytać i wszystkie gorąco polecam ;) za to Anioła burz, Pochłaniacza, 13 powodów, Metro 2035 i Marsjanina chętnie bym Ci ukradł :P

    Pozdrawiam :D
    mybooktown.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. A pewnie, że znalazłam :) Chętnie podkradłabym Ci Dziewczynę z pociągu i Dzień 21. Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  9. Metro 2033 bardzo mi się podobało, natomiast 2034 już znacznie mniej. Najnowszego nie czytałam i to ją bym Ci podkradła:) Oraz z dziesięć innych książek:D

    OdpowiedzUsuń
  10. zazdroszczę "Trzynastu powodów", ale moim must have na listopad/grudzień jest "Syn" Lois Lowry :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Tyle pięknych książek <3
    Chcę jak najbardziej! Bym Ci podkradła tak wiele tych pozycji <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Poluję na Schmitta, czytałam mnóstwo pozytywnych recenzji.

    Piękny stos, aż cieszy oko!

    Erna

    OdpowiedzUsuń
  13. Czytałam już Stigmatę, podobało mi się, muszę niedługo napisać recenzję. Mistrzostwo tego roku jeśli chodzi o wydanie:) I trzeba się brać za Bondę, bo już niebawem trzeci tom, a ja pierwszego jeszcze nie czytałam;o

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety trudno mi się wypowiedzieć na temat jakiejkolwiek książki, bo żadnej nie czytałam. Ale mam w planach m.in. Podaruj mi miłość, Dlaczego się poddaliście, Podwójne życie Pat i Światło, którego nie widać. Życzę przyjemnej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podaruj mi miłość i Pochłaniacz - te dwie ksiązki niedługo przeczytam,gdyż je posiadam
    A ciekawią mnie inne dwie pozycje "Światło, którego nie widać" i "Kochani, dlaczego sie poddaliście" ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. 'Osobliwy dom pani Peregrine' - czytałam i bardzo polecam! Teraz poluję na drugi tom :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. O rany, mogę podkraść większość z tych cudeniek? Wiedz, że ciężarnej nie wolno odmawiać!! :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Ileż fajnych książek! Czytałam "13 powodów", a mam do przeczytania wciąż "Miecz Lata" :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Też ostatnio kupiłem "Miecz lata", a teraz w Biedronce promocja na "Marsjanina" więc może się skuszę :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. "Kochani,dlaczego się poddaliście","Podaruj mi miłość" ,"Dziewczyna z pociągu" <3 Uwielbiam wszystkie te książki <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Myślem, że z kupnem "Miecza Lata" poczekam, aż autor napisze dalsze książki, by za jednym razem kupić całą serię ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Czytałam "Stigmata" i choć odbiega od moich ulubionych gatunków to to był pierwszy thriller i dramat, który naprawdę mi się spodobał i chciało się więcej i więcej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!