STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

21 grudnia 2015

Stos 12/2015


Najwyższa pora na to, by pokazać Wam w jakie książki wzbogaciła się moja biblioteczka w przeciągu ostatniego miesiąca. Jak zwykle zaskakuje mnie różnorodność gatunkowa, ale doskonale wiecie, że nie lubię się ograniczać i czytam wszystko, co mnie zainteresuje. Liczę również na to, że podzielicie się ze mną swoimi opiniami na temat tych książek, a może napiszecie mi jakie są Wasze osobiste typy pozycji, które mi polecacie?

Po lewej:

1. Twój dziennik, Regina Brett [Insignis]
2. Plaga samobójców, Suzanne Young [Feeria Young]
3. Minimalizm dla zaawansowanych, Anna Mularczyk-Meyer [Black Publishing]
4. Królowa i Faworytka, Kiera Cass [Jaguar]
5. Klejnot, Amy Ewing [Jaguar]
6. Forrest Gump, Winston Groom [Zysk i S-ka]
7. Między życiem a życiem, Jessica Shirvington [Dreams]
8. Wszechświaty. Utopia, Leonardo Patrignani [Dreams]
9. Początek, Taran Matharu [Jaguar]
10. Pierwszych piętnaście żywotów Harry'ego Augusta, Claire North [Świat Książki]
11. Harry Potter. Książka do kolorowania, praca zbiorowa [Moondrive]

Po prawej:

1. Syn, Lois Lowry [Galeria Książki]
2. Playlist for the dead, Michelle Falkoff [Feeria Young]
3. Pojedynek, Marie Rutkowski [Feeria Young]
4. Posłaniec strachu, Michael Grant [Jaguar]
5. Wszystkie jasne miejsca, Jennifer Niven [Bukowy Las]
6. Księga wyzwań Dasha i Lily, Rachel Cohn, David Levithan [Bukowy Las]
7. Złota krew, Pierce Brown [Drageus Publishing]
8. Złoty syn, Pierce Brown [Drageus Publishing]
9. Małe wielkie odkrycia, Steven Johnson [Sine Qua Non]

Znaleźliście coś dla siebie?

17 komentarzy:

  1. "Forrest Gump" to książka, którą zdecydowanie chcę przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne stosy! Zazdroszczę "Królowej i Faworytki", która jest cudna! Nie mogłam się na nią napatrzeć w empiku. Chętnie ukradłabym ci również "Klejnot", "Między życiem a życiem", "Pierwszych piętnaście żywotów Harry'ego Augusta" oraz "Pojedynek" ♥ Tak bardzo je pragnę, a w szczególności dwie ostatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam tylko Foresta i powiem Ci, że tak jak podobał mi się film, tak strasznie nudziła mnie książka. Szczerze to ledwie przebrnęłam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę Złotej krwi, Złotego syna oraz Księgi wyzwań Dasha i Lily. Za to Wszystkie jasne miejsca bardzo mi się podobały.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam "Pojedynek" i serdecznie polecam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pokaźny stosik :D Z tych wszystkich książek czytałem jedynie Playlist for the Dead i Pierwszych piętnaście żywotów Harry'ego Augusta. Chętnie bym Ci natomiast ukradł Red rising, Małe wielkie odkrycia i Wszystkie jasne miejsca :)

    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt :D
    http://mybooktown.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytam aktuanie Posłańca strachu. Początek jest dość mętny, ale po kilkudziesięciu stronach robi się lepiej i bardzij intrygująco ;) W tym roku najpewniej doczytam...

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie na bloggerze jutro będzie wpis na temat "Wszystkie jasne miejsca", która mnie urzekła. Część z tych co jest na zdjęciu przeczytałam już ale na półce znajdują się niektóre ze zdjęcia, które czekają na swoją kolej. Zapraszam na http://zabookowanaksiezniczka.blogspot.com/2015/12/byam-tu.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam oba tomy trylogii Red Rising :) Chętnie sięgnęłabym natomiast po "Posłańca strachu" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przygarnęłabym większą część tych cudeniek, na przykład: "Rozkaz zagłady", "Pojedynek", "Plagę samobójców" o "Złotą krew".
    Polecam "Wszystkie jasne miejsca" - piękna książka :)
    Pozdrawiam i życzę przyjemnej lektury :)
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. "Forresta Gumpa" znam tylko z ekranizacji, nie wiem, jak przekłada się to na jakość książki. Przeglądając recenzje na blogach, z pewnością "Małe wielkie odkrycia" nie powinny Cię zawieść. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie czytałam żadnej z tych pozycji (jeszcze!). Poluje na "Klejnot" choć słyszałam bardzo różne opinie i na "Plagę samobójców". Chętnie przeczytałabym również "Królową i faworytkę", mimo że poprzedni dodatekd o serii nie przypadł mi do gustu. Na pewno odpuszczę sobie "Wszechświaty", bo pierwszy tom męczyłam niemiłosiernie, a druiego już w ogóle nie przebrnęłam... Zainteresował mnie "Między życiem, a życiem". Czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak jak Monika W nie czytałam jeszcze żadnej z tych książek, ale to się zaraz zmieni! Naprawdę super!
    Zapraszam na mojego bloga
    www.recenzjefor.blogspot.com
    Dopiero co zaczęłam pisać, więc miłe słowa, komentarze są mile widziane:)

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja spamuję i serdecznie zapraszam Cię do akcji "Wędrująca książka", którą organizuję. Więcej szczegółów w linku: http://www.recenzjapisanaemocjami.pl/2015/12/wedrujaca-ksiazka.html

    Serdecznie pozdrawiam i życzę cudownego Nowego Roku!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Niezły stos, zazdroszczę Foresta :P

    OdpowiedzUsuń
  16. *u* Widzę, że grudzień był dla ciebie bardzo hojny jeżeli chodzi o książki. Moim zdaniem najlepsze są tutaj dwie części Red Rising. Ja po prostu się w nich zakochałam!
    Pozdrawiam
    moment-for-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!