STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

20 stycznia 2016

Stos 1/2016


Najwyższa pora na to, by pokazać Wam w jakie książki wzbogaciła się moja biblioteczka w przeciągu ostatniego miesiąca. Jak zwykle zaskakuje mnie różnorodność gatunkowa, ale doskonale wiecie, że nie lubię się ograniczać i czytam wszystko, co mnie zainteresuje. Liczę również na to, że podzielicie się ze mną swoimi opiniami na temat tych książek, a może napiszecie mi jakie są Wasze osobiste typy pozycji, które mi polecacie?

Po lewej:

1. Pamiętnik Christophera. Tajemnica Foxworth Hall, Virginia C. Andrews [Prószyński i S-ka]
2. Zabić drozda, Harper Lee [Rebis]
3. Idź, postaw wartownika, Harper Lee [Filia]
4. Żniwa zła, Robert Galbraith [Dolnośląskie]
5. Dziewczyna z portretu, David Ebershoff [Znak]
6. Armada, Ernest Cline [Feeria Young]
7. Złe dziewczyny nie umierają, Katie Alender [Feeria Young]
8. Z mgły zrodzony, Brandon Sanderson [MAG]
9. Studnia wstąpienia, Brandon Sanderson [MAG]
10. Bohater wieków, Brandon Sanderson [MAG]

Po prawej:

1. Stacja jedenaście, Emily St. John Mandel [Papierowy Księżyc]
2. Rozkaz zagłady, James Dashner [Papierowy Księżyc]
3. Zaginiony świat, Michael Crichton [Dream Books]
4. Przekraczając granice, Oksana Pankiejewa [Papierowy Księżyc]
5. Rok szczura. Wędrowniczka, Olga Gromyko [Papierowy Księżyc]
6. Ewangelia według Lokiego, Joanne Harris [Akurat]
7. Aplikacja, Lauren Miller [Feeria Young]
8. Kuracja samobójców, Suzanne Young [Feeria Young]
9. Beta. Nowe pokolenie, Rachel Cohn [Czarna Owca]
10. Tu i teraz, Ann Brashers [Ya!]
11. Akademia Pennyroyal, M.A. Larson [Mamania]
12. Greccy herosi według Percy'ego Jacksona, Rick Riordan [Galeria Książki]

Znaleźliście coś dla siebie?

14 komentarzy:

  1. Jakie cudowne zdobycze!
    "Armade" właśnie czytam.
    "Złe dziewczyny nie umierają", trylogia "Ostatnie Imperium" Sandersona oraz "Stacja jedenaście" znajdują się na mojej półce. "Z mgły zrodzonego" mam już za sobą i gorąco polecam podobnie jak "Stację jedenaście"!
    "Kuracja samobójców" oraz "Zaginiony świat" wkrótce do mnie dojadą :D
    Przeogromnie zazdroszczę "Aplikacji" oraz "Rozkazu zagłady".
    Życzę Ci przyjemnej lektury :D
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo tego :D
    Czytałam "Stację Jedenaście", o której niedawno pisałam u siebie na blogu. To dobra powieść, z przesłaniem, jednak u mnie jakichś specjalnych peanów zachwytu nie było jak na wielu innych blogach.
    Dziś zabrałam się za "Akademię Pennyroyal" - zobaczymy, jak to z nią będzie :D
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pokaźny stos! Chętnie przygarnęłabym kilka pozycji. Widzę, że szykuje się sporo ciekawych recenzji. :)
    _______________

    MAJUSKUŁA

    OdpowiedzUsuń
  4. Same wspaniałe książki tu widzę :)
    Z tego stosu czytałem jedynie Armadę, na której muszę przyznać, że trochę się zawiodłem. Liczyłem na jakieś dobre sci-fi, a otrzymałem przeciętną powieść młodzieżową :/
    Od dawna chcę przeczytać trylogię Sandersona oraz "Zabić drozda" i "Idź, postaw wartownika" Harper Lee :) Zazdroszczę również "Rozkazu zagłady" i "Stacji jedenaście", po które zamierzam już niedługo sięgnąć :D
    Pozdrawiam i życzę przyjemnego czytania ;)
    http://mybooktown.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne stosy! Wszystko mogłabym przygarnąć do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurczę, zazdroszczę! Tyle niesamowitych pozycji, zwłaszcza "Żniwa zła" chcialabym mieć w swojej biblioteczce ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z chęcią przygarnęłabym taką ilość książek, ale czasami zastanawiam się skąd wziąć na to wszystko pieniądze. Z całego stosu najbardziej zazdroszczę ''Kuracji samobójców'' i ''Złe dziewczyny nie umierają''. Ostatnio dużo nasłuchałam się o tych książkach.

    http://wielopasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej, ale cudowności! U mnie na półce też czeka trylogia Sandersona i muszę się za nią w końcu zabrać! Do tego ciekawi mnie kontynuacja "Zabić drozda", "Dziewczyna z portretu", za względu na nadchodzący film i "Armada", bo słyszałam wiele dobrego o niej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Woooooowwww! Ale stosiska! Super, podkradłabym Ci część, jak nie całość :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny stosik! Ja muszę w końcu przeczytać "Zabić drozda".
    Miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wydali druga część "Bety"? Dlaczego ja nic o tym nie wiedziałam? :O
    PS Zazdroszczę Sandersona. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku jakie cudeńka *_*

    U mnie w tym miesiącu tylko 11 (albo aż 11?) nowych książek, ale niestety czasu na czytanie ich brak ;--;
    Szczególnie zazdroszczę ci Rozkazu Zagłady oraz Złe dziewczyny nie umierają <3
    Początek 2016 roku jak najbardziej można uznać za dobry wydawniczo :3
    A miejsca nie więcej tylko mniej ;--; Te dylematy czy kupić regał czy książki xd
    Ciężkie jest życie książkoholika :D

    http://atramentowe-ruiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Najchętniej przygarnełabym "kuracje samobójców". Gratuluję zacnego stosu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Co za stosy! :D Z chęcią przygarnęłabym je w całości :d Z w/w tytułów czytałam jedynie "Aplikację", która była lekką lekturą, ale w sumie zakończenie trochę mnie zaskoczyło ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!