STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

1 lutego 2016

Najciekawsze premiery lutego


Jesteście ciekawi w jakie tytuły warto zaopatrzyć się w tym miesiącu? Tutaj znajdziecie małą podpowiedź, która - mam nadzieję - ułatwi Wam dokonanie wyboru. Zapraszam do zapoznania się z moją listą MUST READ!

Mam nadzieję, że choć odrobinę zainteresowałam Was tymi książkami. Dajcie znać na co się zdecydujecie. Ja mam ochotę przeczytać wszystkie, a przynajmniej większość z nich. Do zobaczenia za miesiąc!

9 komentarzy:

  1. Mnie bardzo interesuje „Szklany miecz”. Mam nadzieję, że szybko przeczytam tę książkę, bo troszkę już na nią czekam. :)

    www.majuskula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie wyglądają zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja skuszę się na pewno na "Tak słodko", "Magonię", "Panikę", "Linię serc", "Życie i śmierć" i "Nick'a i Norah". Co do reszty to zobaczymy. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym zacząć moją przygodę z Labiryntem, podobno porównywalna seria do tej Dashnera. Kamień i sól na pewno przeczytam tak jak Linię serc. Panikę możliwe, że też przeczytam. Co do reszty nie jestem pewna, mało o nich słyszałam.
    Buziaki!
    www.filigranoowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. "Panika" i "Magonia" niedługo do mnie przyjadą i już nie mogę się doczekać kiedy je przeczytam ;) Poza tym interesują mnie "Tak słodko..." oraz "Linia serc". :)
    Pozdrawiam.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno Kamień i sól do mnie trafi i bardzo mocno zastanawiam się nad książką Życie i śmierć - bo jestem jej strasznie ciekawa :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno się skuszę na większość z tych książek! Same perełki ;)

    Pozdrawiam!
    http://myfantasticbooksworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie na szczęście zainteresowała tylko jedna pozycja -Linia Serc. Reszta póki co jest mi obojętna.

    http://wielopasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Szklany Miecz już zamówiony! Nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!