STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

22 lutego 2016

Stos 2/2016


Najwyższa pora na to, by pokazać Wam w jakie książki wzbogaciła się moja biblioteczka w przeciągu ostatniego miesiąca. Jak zwykle zaskakuje mnie różnorodność gatunkowa, ale doskonale wiecie, że nie lubię się ograniczać i czytam wszystko, co mnie zainteresuje. Liczę również na to, że podzielicie się ze mną swoimi opiniami na temat tych książek, a może napiszecie mi jakie są Wasze osobiste typy pozycji, które mi polecacie?

Po lewej:

1. Biała róża, Amy Ewing [Jaguar]
2. Pokój, Emma Donoghue [Sonia Draga]
3. Moje śliczne, Karin Slaughter [HarperCollins Polska]
4. Królowe przeklęte, Cristina Morató [Świat Książki]
5. Królowie przeklęci, Maurice Druon [Otwarte]
6. Przywitaj się z królową, Łukasz Walewski [Sine Qua Non]
7. Zero, Marc Elsberg [W.A.B.]

Po prawej:

1. Ogień i woda, Victoria Scott [IUVI]
2. Kamień i sólVictoria Scott [IUVI]
3. Linia serc, Rainbow Rowell [Otwarte]
4. Szklany miecz, Victoria Aveyard [Moondrive]
5. Panika, Lauren Oliver [Moondrive]
6. Miecz Shannary, Terry Brooks [Replika]
7. Kamienie elfów ShannaryTerry Brooks [Replika]

Po lewej:

1. Kiedy byłeś mój, Rebecca Serle [Literackie]
2. Magonia, Maria Dahvana Headley [Galeria Książki]
3. Lot 305, A.G. Riddle [Burda Książki]
4. Długo i szczęśliwie, Soman Chainani [Jaguar]
5. Emma i Oliver, Robin Senway [Pascal]
6. A gdybym zniknęła?, Meg Rosoff [Ya!]
7. Początek mnie i ciebie, Emery Lord [Amber]
8. Nick i Norah. Playlista dla dwojga, Rachel Cohn, David Levithan [Bukowy Las]

Po prawej:

1. Byłam Eileen, Ottessa Moshfegh [W.A.B.]
2. Zapytaj księżyc, Nathan Filer [Albatros]
3. Porwana pieśniarka, Danielle L. Jensen [Galeria Książki]
4. Sześć serc, L.H. Cosway [Filia]
5. Pięć sposobów na upadek, K.A. Tucker [Filia]
6. Odkąd cię nie ma, Morgan Matson [Jaguar]
7. Z jak Zachariasz, Robert C. O'Brien [Ya!]

Znaleźliście coś dla siebie?

21 komentarzy:

  1. Podkradłam bym kilka książek z tych stosów do swojej biblioteczki ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo Ci się tego nazbierało :D Osobiście sięgnęłabym po "Zero". Czytałam "Blackout" tego autora i był świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę kilku książek :) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  4. Same cudeńka widzę :) Podkradłabym "Porwaną pieśniarkę", bo słyszałam na jej temat wiele dobrych opinii i jestem bardzo ciekawa, jaka okaże się w rzeczywistości.

    Życzę miłej lektury i pozdrawiam
    Przygody mola książkowego

    OdpowiedzUsuń
  5. Same nowości! Nic nie czytałam, ale chciałabym Sześć serc :) Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tez bym chętnie coś ukradła!! ♥

    http://zaczytana-karola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Tylko pozazdrościć! Pilnuj tych swoich skarbów, jestem pewna, że niejeden książkoholik podwędziłby parę pozycji! (W tym ja! :D)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile kuszących tytułów! Zazdroszczę i życzę miłej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kilku książek bardzo Ci zazdroszczę- przede wszystkim "Pokoju" i "Paniki". Ogień i wodę oraz Kamień i sól mam u siebie i w najbliższym czasie planuję zabrać się za czytanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj mam ochotę złamać 7 przykazanie

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, naprawdę imponujący stos!
    "Nick i Norah...", "Lot 305" oraz "Odkąd cię nie ma" - to tytuły, które bym Ci podebrała ;)
    Zazdroszczę przeogromnie.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Strasznie, ale to strasznie zazdroszczę trzeciego tomu Królów Przeklętych oraz "Pokoju" - widziałam trailer filmu i po prostu MUSZĘ go obejrzeć <3 Ukradłabym ci również książki Terry'ego Brooksa, bo choć okładki mają ohydne, to z ciekawości bym po nie sięgnęła, bo serial jest fantastyczny <3 Interesuje mnie również "Porwana pieśniarka" i "Odkąd cię nie ma".

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj kilka książek z chęcią pozyczyłabym od cb. Z twojego stosika, a raczej stosików przeczytałam tylko Pięć sposobów na upadek,. JEstem ciekawa czy tb również spodoba się tak jak i mi

    OdpowiedzUsuń
  14. No no... całkiem pokaźne zapasy ;) Ja najchętniej przywłaszczyłabym sobie "Szklany miecz" (masz "Czerwoną królową"?) oraz Victorię Scott... Marzenie ;)
    Mnie wielki haul zakupowy czeka w kolejnym miesiącu więc już bardzo bardzo nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  15. O Magonii całkiem jest głośno, al to raczej nie moje klimaty. Podobnie z Linią Serc, choć gdybym dostała to z pewnością sięgnęłabym na próbę.
    http://wielopasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie 2 dni temu pojawiła się recenzja Paniki, mi się średnio podobała. Radzę podejść do niej na chłodno, bo ja podeszłam ze zbyt wielkim entuzjazmem i się rozczarowałam. ;c
    Widzę w stosiku Królów przeklętych, ja właśnie wróciłam z poczty z tomem I i liczę na miłą lekturę. ;)
    Za to bardzo bym chciała przeczytać Nick i Norah i Odkąd Cię nie ma.
    Pozdrawiam xx

    recenzje-koneko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Z jak Zachariasz podobno jest świetną książką - sama mam na półce i planuję po nią sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  18. "Szklany miecz" i u mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mnie ciekawią książki Terry'ego Brooksa, bo oglądam serial na ich podstawie. Do tego marzy mi się "Pokój", "Ogień i woda", "Magonia", "Królowie przeklęci". Ogólnie CUDOWNE stosiki!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Czytałam akurat "Ogień i woda", bo fabuła kojarzy się z IŚ, a ją uwielbiam tego typu książki. "Panika" Lauren Oliver też daje dużo do myślenia i mam w planach właśnie ją przeczytać. Podoba mi się jak autorka kształtuje dialogi i opisy uczuć bohaterów.Jest ona jedną z moich ulubionych pisarek.^^
    Słyszałam, że "Długo i szczęśliwie" też jest interesująca. ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!