STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

1 marca 2016

Najciekawsze premiery marca


Jesteście ciekawi w jakie tytuły warto zaopatrzyć się w tym miesiącu? Tutaj znajdziecie małą podpowiedź, która - mam nadzieję - ułatwi Wam dokonanie wyboru. Zapraszam do zapoznania się z moją listą MUST READ!
 
 
 

Mam nadzieję, że choć odrobinę zainteresowałam Was tymi książkami. Dajcie znać na co się zdecydujecie. Ja mam ochotę przeczytać wszystkie, a przynajmniej większość z nich. Do zobaczenia za miesiąc!

13 komentarzy:

  1. Clare już odpuszczam, zakończenie Darów Anioła mnie zirytowało i to nie dlatego, że skończyło się w jakiś określony sposób, tylko po prostu było beznadziejnie napisane i mam uraz do autorki. A biografię Tolkiena mam w planach, ale późniejszych zakupowych...

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzec zapowiada się naprawdę ciekawie! Zwłaszcza mam tu na myśli takie pozycje z Twojej listy jak: "Prawda o dziewczynie", "Bez słów", "Unik", "Ktoś taki jak Ty" i "Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender"! :D

    www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesuje mnie biografia Tolkiena, "Pani Noc", "W ramionach gwiazd", drugi tom Pojedynku oraz "Fatum i furia". "Osobliwe i cudowne(...)" już mam i nie mogę się doczekać lektury!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo tu rozmaitych tytułów. ''Ktoś taki jak ty'' widzę po raz pierwszy na oczy, na żadnym blogu nie było recenzji tej książki, a na Ig nie przewinęła mi się ta okładka. Będę musiała poszukać trochę informacji na ten temat.
    http://wielopasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bez wątpienia najbardziej czekam na "Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender" oraz "Fatum i furię". Już od kilku miesięcy wyczekuję premier tych dwóch książek :) Ciekawie zapowiadają się również "Podróże z owocem granatu" i "Cienie tożsamości", choć niestety, zarówno w przypadku powieści Kid, jak i Sandersona, nie czytałem ich poprzednich książek, dlatego za te na razie raczej się nie zabiorę :D
    http://mybooktown.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się ciekawie i gdyby nie ostatnia część "Darów Anioła" przeczytałabym "Pani Noc" ale cóż..
    Mam zamiar przeczytać drugą część "Pojedynku" i "Labiryntu" ^^. Jednak największą radość przyniosła mi wiadomość, że jest kolejna książka z serii "Mroczne umysły" i "Dark elements",na którą czekałam dwa miesiące! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo ciekawych premier w marcu. Na pewno przeczytam: "Osobliwe i cudowne przypadki Avy Laverner" i "Bez słów". Również ciekawią mnie "Drugie życie" i "Fatum i furia", ale z poczekam na jakieś recenzje tych powieści i wtedy zdecyduje :)
    Pozdrawiam.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę przyznać, że jest kilka książek, na które czekam :) Np. "Pani noc" (tylko najpierw muszę skończyć Dary Anioła) :D /Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  9. Kilka książek mnie interesuje, jednak mam zdecydowanie za dużo nieprzeczytanych lektur w swojej biblioteczce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem Avy Lavender, ale poza tą książką nie widzę nic dla siebie...

    OdpowiedzUsuń
  11. Z niecierpliwością czekam na "Drugie życie" i "Bez słów" :D
    Zapraszam serdecznie do nas :)
    http://truskawkoweciastka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. 6 z tych cudeniek już mam w domu, a dwie do mnie idą. I mogę Ci zdradzić, że "Bez słów" jest przepiękną historią :) Jeśli podobało Ci się "Maybe someday", to "Bez słów" również powinno.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe, skąd wezmę tyle pieniędzy na te książki, a a mam w planach jakieś 3/4 z tej listy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!