STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

23 marca 2016

Stos 3/2016


Najwyższa pora na to, by pokazać Wam w jakie książki wzbogaciła się moja biblioteczka w przeciągu ostatniego miesiąca. Jak zwykle zaskakuje mnie różnorodność gatunkowa, ale doskonale wiecie, że nie lubię się ograniczać i czytam wszystko, co mnie zainteresuje. Liczę również na to, że podzielicie się ze mną swoimi opiniami na temat tych książek, a może napiszecie mi jakie są Wasze osobiste typy pozycji, które mi polecacie?

Po lewej:

1. Cała prawda, Dan Gemeinhart [Bukowy Las]
2. Elżbieta II. O czym nie mówi królowa?, Marek Rybarczyk [Znak]
3. J.R.R. Tolkien. Biografia, Humphrey Carpenter [W.A.B.]
4. Serce w kawałkach, Kathrin Lange [Muza]
5. Serce ze szkła, Kathrin Lange [Muza]
6. Wersal. Prawo krwi, Elizabeth Massie [Publicat]
7. Niegrzeczne księżniczki, Linda Rodriguez McRobbie [Znak]

Po prawej:

1. Inwazja na Tearling, Erika Johansen [Galeria Książki]
2. BratobójcaJay Kristoff [Uroboros]
3. Przez ciemność, Alexandra Bracken [Moondrive]
4. Powrót do Daringham Hall, Kathryn Taylor [Otwarte]
5. W ramionach gwiazd, Amie Kaufman, Meagan Spooner [Moondrive]
6. Prawda o dziewczynie, T.R. Richmond [Otwarte]

Znaleźliście coś dla siebie?

10 komentarzy:

  1. Czytałam tylko "W ramionach gwiazd" i byłam bardzo zadowolona z lektury :)
    "Inwazję na Tearling" zapewne kiedyś przeczytam, ale jakoś nie mogę się zmotywować, aby sięgnąć po pierwszy tom. Od jakiegoś czasu czeka na swoją kolej i doczekać się nie może ;)
    Pozdrawiam i życzę przyjemnej lektury.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pozycje! Większość z nich sama chciałabym przeczytać! :)


    www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba jedyna książka, którą na pewno bym przeczytała to "Inwazja na Tearling", o reszcie chyba nawet nie słyszałam ;) Całkiem pokaźne zbiory, teraz pozostaje tylko znaleźć czas na czytanie ;)
    Paulinka z
    http://ksiegoteka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś żadna z pozycji nie zaciekawiła mnie. Co prawda o ''W ramionach gwiazd'' ostatnio dużo można było usłyszeć jednak nie należę do grupy osób, które bardzo pragną tej książki.
    http://wielopasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Chcę przeczytać Inwazję na Tearling, pierwsza część mi się podobała. Myślałam tylko, że okładka będzie inna, w twardej oprawie tak jak Królowa Tearlingu :(

    Pozdrawiam,
    Jul
    http://bookhypeslayer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Inwazja na Tearling" będzie wydana zarówno w oprawie broszurowej jak i twardej. Jeżeli ktoś posiada "Królową Tearlingu" wydaną w oprawie twardej, to również będzie mógł kupić tom drugi w oprawie twardej.

      Usuń
  6. Zazdroszczę "Prawdy o dziewczynie", "W ramionach gwiazd" i tej nowej, pięknej "Królowej Tearlingu" <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo, bardzo chcę przeczytać "Inwazję na Tearling", bo pierwsza część skradła mi serce! :) A wielu innych też Ci troszkę zazdroszczę :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ksiązki Katrin Lange - jedną posiadam, drugą już przeczytałam w Ebooku - obie mi się podobały... czekam aż "serce w kawałkach" odbiorę i ułożę na półce obok pierwszej części

    OdpowiedzUsuń
  9. mnie najbardziej ciekawią, intrygują i fascynują Niegrzeczne księżniczki. Bardzo lubię czytać o kobietach, które zapisały się na kartach historii.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!