STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

1 kwietnia 2016

Najciekawsze premiery kwietnia


Jesteście ciekawi w jakie tytuły warto zaopatrzyć się w tym miesiącu? Tutaj znajdziecie małą podpowiedź, która - mam nadzieję - ułatwi Wam dokonanie wyboru. Zapraszam do zapoznania się z moją listą MUST READ!

Mam nadzieję, że choć odrobinę zainteresowałam Was tymi książkami. Dajcie znać na co się zdecydujecie. Ja mam ochotę przeczytać wszystkie, a przynajmniej większość z nich. Do zobaczenia za miesiąc!

9 komentarzy:

  1. Mnie interesuje "Obce dziecko", bo po okładce wyglada mi na jakiś thriller psychologiczny czy coś w tym stylu, a to oznacza, że po prostu to przeczytam. I co, ze życia mi nie starczy na wszystkie książki tego typu. I tak przeczytam.
    A o "Chłopaku, który stracił głowę" słyszałam już kilka razy, ale niekoniecznie bardzo pochlebne opinie. Także raczej się zastanowię.
    Pozdrawiam
    http://ksiegoteka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Za Chłopaka, który stracił głowę zabieram się na dniach i muszę przyznać, że jestem strasznie ciekawy tej książki. Zapowiada się interesująco :D Po Dwór cierni i róż również zamierzam sięgnąć, choć niekoniecznie w pierwsze kolejności :)
    http://mybooktown.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi mnie Ugly Love oraz nowa powieść S.J. Mass :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie bardzo ciekawi "Titanic. Pamiętna noc", "Ugly love', "Ocalona" oraz "Zawsze stanę przy tobie" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na wiele z powyższych czekam z niecierpliwością! :) Ujęłaś wszystkie najciekawsze :)


    www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kwiecień jest bogaty w nowości, które mnie interesują. Przeczytam na pewno "Ugly love", "Dwór cierni i róż", "Chłopaka, który stracił głowę", "Gwiazdę zaranną" i "Remedium".
    Pozdrawiam.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiada się cudowny kwiecień - tyle kuszących nowości! Najbardziej czekam na "Ugly Love", "Chłopaka, który stracił głowę", "Dwór cierni i róż", "Zawsze stanę przy tobie" i "Gwiazdę zaranną".
    Pozdrawiam! :)

    http://thebookishcity.blogspot...

    OdpowiedzUsuń
  8. Nareszcie "Titanic" w polskiej wersji językowej <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Remedium i Ocalona jest pewne, a waham się co do dwóch książek, których poprzednie część nie były zbyt zachwycające :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!