STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

20 kwietnia 2016

Stos 4/2016


Najwyższa pora na to, by pokazać Wam w jakie książki wzbogaciła się moja biblioteczka w przeciągu ostatniego miesiąca. Jak zwykle zaskakuje mnie różnorodność gatunkowa, ale doskonale wiecie, że nie lubię się ograniczać i czytam wszystko, co mnie zainteresuje. Liczę również na to, że podzielicie się ze mną swoimi opiniami na temat tych książek, a może napiszecie mi jakie są Wasze osobiste typy pozycji, które mi polecacie?

1. Dwór cierni i róż, Sarah J. Maas [Uroboros]
2. Ugly love, Colleen Hoover [Otwarte]
3. Chłopak, który stracił głowę, John Corey Whaley [Moondrive]
4. Earl i ja i umierająca dziewczyna, Jesse Andrews [Moondrive]
5. Chłopak, który zakradał się do mnie przez okno, Kirsty Moseley [HarperCollins Polska]
6. Zwykły człowiek, Graeme Cameron [HarperCollins Polska]
7. Ktoś taki jak ty, Sarah Dessen [HarperCollins Polska]
8. Ballada o drobnym karciarzu, Lawrence Osborne [Znak]

Znaleźliście coś dla siebie?

15 komentarzy:

  1. Trzy z samej góry chętnie bym Ci podkradła ;) Miło patrzeć na tak piękne nabytki :D
    Życzę Ci przyjemnej lektury :D
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi mnie ta nowa książka Maas, bo podobno kolejne tomy "Szklanego tronu" (na razie przeczytałam 2) są coraz lepsze. Ciekawe czy tutaj też się popisała czy raczej bliżej tej nowości do pierwszego - słabego moim zdaniem - tomu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowności!
    Cztery pozycje mam już u ciebie, a piąta czeka na odebranie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tego stosu czytałem jedynie Chłopaka, który stracił głowę. Muszę przyznać, że nieco rozczarowałem się na tej powieści. Jestem za to ogromnie ciekawy nowej serii Sary J. Maas, bo zapowiada się coś naprawdę dobrego :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Na żadnej jakoś specjalnie mi nie zależy, chociaż "Chłopak (...)" i "Earl i ja i umierająca dziewczyna" wydają się być ciekawe :)
    Piękny stosik, mam nadzieję, że lektura będzie przyjemna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam Ugly love na spotkaniu autorskim z Hoover i wiedząc, że najpierw powstała narracja Milesa, potem Tate, książka nabrała dużo większego znaczenia. Podpisany egzemplarz też czyta się zupełnie inaczej. Ja jestem tą książką oczarowana, bo Hoover znów odwaliła kawał dobrej roboty! ;)
    A o Chlopaku, który zakradł się przez okno czytałam same złe recenzje, więc jestem bardzo ciekawa Twojej. :3 Może akurat wybronisz tę pozycję, albo potwierdzisz tylko inne.
    A sama z tego stosiku chciałabym bardzo przeczytać Ktoś taki jak ty. Więc też czekam na Twoją opinię ;)
    Pozdrawiam,
    recenzje-koneko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Różnorodny stosik, ale aż dwie pozycje o "Chłopaku, który..." :) Najbardziej interesuje mnie twórczość Colleen Hoover. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. "Dwór cierni i róż" taki piękny! Zazdroszczę i to bardzo <3 Tak samo "Ugly Love", "Chłopak, który stracił głowę" oraz "Earl i ja i umierająca dziewczyna" :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tego stosiku czytałam jedynie dwie książki: "Chłopak, który stracił głowę" i "Chłopak, który zakradał sie do mnie przez okno". O ile pierwsza z nich mnie zachwyciła, to ta druga nie zachwyciła mnie...
    Poza tym zazdroszczę Ci "Ugly love", bo słyszałam wiele dobrego o niej i chciałabym się przekonać czy to co inni piszą o niej jest prawdą i oczywiście "Dwór cierni i róż" :D

    Czekam na recenzje! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę książki Maas, jestem jej ogromnie ciekawa :x

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo chciałabym przeczytać "Ktoś taki jak Ty". Ale z tych powyższych książek mam tylko "Ugly Love", które już grzeje miejsce w kolejce :D


    www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ktoś taki, jak Ty' Ugly love czy też Chłopak, który zakradał się do mnie przez okno - czytałabym je ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. 5 pierwszych ksiażek ze stosiku chętnie bym Tobie podkradła! Same cudowności <3 Chyba najbardziej chciałabym przeczytać Ugly Love i oczywiście Dwór cierni i róż, na który czekałam! :D
    Pozdrawiam ciepło!
    http://natalie-and-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten ,,Chłopak,który stracił głowę'' mmm...strasznie mnie ciekawi! Nie mogę się doczekać, aż ją dorwę u siebie w miejskiej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!