STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

1 maja 2016

Najciekawsze premiery maja


Jesteście ciekawi w jakie tytuły warto zaopatrzyć się w tym miesiącu? Tutaj znajdziecie małą podpowiedź, która - mam nadzieję - ułatwi Wam dokonanie wyboru. Zapraszam do zapoznania się z moją listą MUST READ!

Mam nadzieję, że choć odrobinę zainteresowałam Was tymi książkami. Dajcie znać na co się zdecydujecie. Ja mam ochotę przeczytać wszystkie, a przynajmniej większość z nich. Do zobaczenia za miesiąc!

6 komentarzy:

  1. Korone zdecydowanie sobie odpuszczę. Już ostatni tom - Następczyni - nie zrobił na mnie zbyt wielkiego wrażenia. Główna bohaterka tylko zrzędzi i wybrzydza. Sama wypada jako postać bez charakteru, która potrafi jedynie marudzić i kłócić się z innymi.
    http://wielopasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety troszkę nie moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O większości słyszałam, ale szczególnie zainteresowały mnie "Moje serce należy do ciebie" i "Ponad wszystko". Wydaje mi się, że mogłyby mi się spodobać ;)
    Na pewno się za nimi rozejrzę.

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno sięgnę po "Apollo i boskie próby". Jestem ciekawa czym tym razem zaskoczy mnie mój ukochany autor.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z NIECIERPLIWOŚCIĄ CZEKAM NA KOLEJNĄ KSIĄŻKĘ WUJCIA RICK'A!❤

    Pats, http://zapiskizgredka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Chcę, chcę prawie wszystko! <3
    Tylko ani moja Miłość tego nie chce w domu, ani mój portfel, ani moje półki :D


    www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!