STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

24 maja 2016

Stos 5/2016


Najwyższa pora na to, by pokazać Wam w jakie książki wzbogaciła się moja biblioteczka w przeciągu ostatniego miesiąca. Jak zwykle zaskakuje mnie różnorodność gatunkowa, ale doskonale wiecie, że nie lubię się ograniczać i czytam wszystko, co mnie zainteresuje. Liczę również na to, że podzielicie się ze mną swoimi opiniami na temat tych książek, a może napiszecie mi jakie są Wasze osobiste typy pozycji, które mi polecacie?

Po lewej:

1. Taniec ze smokami. Tom I, George R. R. Martin [Zysk i S-ka]
2. Taniec ze smokami. Tom II, George R. R. Martin [Zysk i S-ka]
3. Pomnik Cesarzowej Achai. Tom V, Andrzej Ziemiański [Fabryka Słów]
4. Patyk, Hanna Samson [Znak]
5. Dziewczyna, którą nigdy nie byłam, Caitlin Moran [Czarna Owca]
6. Minimalizm daje radość, Francine Jay [Muza]
7. Szczęśliwa kobieta, Renata Wrona [Firmamento]
8. Status moralny zwierząt, Urszula Zarosa [PWN]
9. Ostatnia żona Tudora, Philippa Gregory [Publicat]
10. Śmierć królów, Michael Evans [Astra]

Po prawej:

1. Big Red Tequila, Rick Riordan [Galeria Książki]
2. Ukryta wyroczniaRick Riordan [Galeria Książki]
3. Niepowszedni. Porwanie, Justyna Drzewicka [Jaguar]
4. To skomplikowane, Julie, Jessica Park [OMG Books]
5. The Witch Hunter. Łowczyni, Virginia Boecker [Jaguar]
6. Korona, Kiera Cass [Jaguar]
7. Syrena, Kiera Cass [Jaguar]
8. Nevermore. Otchłań Kelly Creagh [Jaguar]
9. Warcraft. Durotan, Christie Golden [Insignis]

Znaleźliście coś dla siebie?

9 komentarzy:

  1. Wow! Gratuluję tak pokaźnego stosu! Większość tych książek chciałabym mieć <3 W czerwcu mam zamiar zrobić duże zamówienie, więc kilka z nich na pewno wpadnie do koszyka :) Pozdrawiam! /Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią wyniosłabym od Ciebie oba stosiki. Na niektóre z tych książek czekałam dość długo i mam nadzieję, że niebawem zagoszczą również u mnie. Najbardziej intryguje mnie Riordan oraz Ziemiański ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No no, ładny stosik ;) Osobiście planuję przeczytać "Syrenę" Kiery Cass. Seria "Selekcja" bardzo m i się spodobała, więc chciałabym spróbować jakiejś innej książki tej autorki.

    momentofdreamsheart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę takich zdobyczy. Ja w najbliższym czasie mam w planach wzbogacenie się o pozostałe części sagi Martina czy książki Kiery Cass. ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekny stosik :) Teraz niestety zbliża sie urlop i mam inne wydatki, ale później sobie odbije i kilka pozycji z twojego stosiku chce przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały połów! Sama poluje na "Nevermore" i "Korone". No i ta Achaja... :> Ach kusi, szczególnie z tą objętością...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile książków!Trzeci tom "Nevermore" chętnie bym przeczytała, ale muszę sobie przypomnieć poprzednie części, bo średnio je pamiętam.
    Imponujący stos. Zazdroszczę przeogromnie!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę "Syreny", "Korony" i "Łowczyni" <3 Piękne stosy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kusi mnie "Nevermore", "Syrena" oraz "Korona". :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!