STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

1 czerwca 2016

Najciekawsze premiery czerwca


Jesteście ciekawi w jakie tytuły warto zaopatrzyć się w tym miesiącu? Tutaj znajdziecie małą podpowiedź, która - mam nadzieję - ułatwi Wam dokonanie wyboru. Zapraszam do zapoznania się z moją listą MUST READ!

Mam nadzieję, że choć odrobinę zainteresowałam Was tymi książkami. Dajcie znać na co się zdecydujecie. Ja mam ochotę przeczytać wszystkie, a przynajmniej większość z nich. Do zobaczenia za miesiąc!

9 komentarzy:

  1. Królowa cieni już do mnie idzie! Nie mogę się doczekać lektury! W czerwcu raczej, jeśli przydarzy się napływ gotówki skupię się na premierach z poprzednich miesięcy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również mam ochotę przeczytać wszystkie ;) Najbarrdziej zainteresowały mnie jednak "Dark Elements" i "Ktoś mnie pokocha".
    momentofdreamsheart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie za dużo ciekawych książek w stosunku do ilości wolnego czasu i pieniędzy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Alive. Żywi" niedługo do mnie dotrze - nie mogę się doczekać :D
    Poza tym czekam na "Królową cieni", "Kiedy pada deszcz" i "Big Red Tequila".
    Pozdrawiam.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie to nie czekam na żadną z tych książek, choć tytuł "Dziewczyna w walizce" brzmi interesująco :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten miesiąc obfituje w same ciekawe premiery. Tak mało czasu, tak mało pieniędzy. :D Pozdrawiam! :)

    www.majuskula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam jedynie o Silver i czuję się nią umiarkowanie zainteresowana ;) O reszcie muszę trochę więcej poczytać, niestety jestem ostatnio bardzo do tyłu z nowościami.
    Pozdrawiam,
    Kochamy Książki

    OdpowiedzUsuń
  8. Na tyle pozycji mam ochotę - "Przekroczyć granice", "Pandora", "Simon oraz inni homo sapiens"! - że nie wiem na co się zdecydować!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe propozycje, chociaż najbardziej czekałam na premierę "Piętno Midasa" Agnieszki Lingas-Łoniewskiej. Książka jest niezwykłym połączeniem kryminału z romansem. Nie mogłam się oderwać od tej książki. Trzyma od początku do końca w napięciu. Opowiada historię Jakuba Rojalskiego, pasjonata fotografii, który poznaje inspektor Karolinę Lindę. Prowadzi ona dochodzenie w sprawie płatnego mordercy - Midasa. Śledztwo stoi w miejscu, a liczba ofiar Midasa rośnie. To co mi się bardzo podobało to cytaty z piosenek na początku rozdziałów i dwa zakończenia historii!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!