STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

27 czerwca 2016

Stos 6/2016


Najwyższa pora na to, by pokazać Wam w jakie książki wzbogaciła się moja biblioteczka w przeciągu ostatniego miesiąca. Jak zwykle zaskakuje mnie różnorodność gatunkowa, ale doskonale wiecie, że nie lubię się ograniczać i czytam wszystko, co mnie zainteresuje. Liczę również na to, że podzielicie się ze mną swoimi opiniami na temat tych książek, a może napiszecie mi jakie są Wasze osobiste typy pozycji, które mi polecacie?

1. Królowa cieni, Sarah J. Maas [Uroboros]
2. Zanim umrę, Jenny Downham [Nasza Księgarnia]
3. Pandora, M.R. Carey [Otwarte]
4. Fobos, Victor Dixen [Moondrive]
5. Remedium, Suzanne Young [Feeria Young]
6. Żywi, Scott Sigler [Feeria Young]
7. Kiedy odszedłeś, Jojo Moyes [Znak]
8. Sztokholm delete, Jens Lapidus [Marginesy]
9. Ktoś mnie pokocha, praca zbiorowa [Moondrive]
10. Zanim się pojawiłeśJojo Moyes [Świat Książki]
11. Podróże Froda, Barbara Stratchey [Zysk i S-ka[
12. Świat Lodu i Ognia, George R.R. Martin, Elio M. Garcia Jr., Linda Antonsson [Czwarta Strona]

Znaleźliście coś dla siebie?

15 komentarzy:

  1. Z tych pozycji miałam okazję poznać jedynie 3. "Zanim umrę' czytałam jakieś dwa lata temu, ale z tego co pamiętam za bardzo mnie nie porwała. Niedawno czytałam "Alive/Żywi" oraz "Zanim się pojawiłeś" i obie bardzo miło wspominam :)
    Chętnie podkradłabym Ci 'Ktoś mnie pokocha', a także 'Kiedy odszedłeś'.
    Z perspektywy czytelnika

    OdpowiedzUsuń
  2. Też zamówiłam ,,Zanim się pojawiłeś'' i teraz z niecierpliwością czekam na przesyłkę, razem z kilkoma innymi pozycjami. Jestem bardzo ciekawa Alive, choć mało wiem o fabule w tej książce.

    http://wielopasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio zakupiłam "Ktoś mnie pokocha", ale poluję jeszcze na "Fobos"
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ktoś mnie pokocha, praca zbiorowa
    oraz Zanim się pojawiłeś. To mnie zainteresowało.

    OdpowiedzUsuń
  5. W kwestii Królowej Cieni powiem jedno.
    ROWAAAAAAAN <3 <3 <3 :D
    Pozdrawiam serdecznie ;)
    http://ravenstarkbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic z tych książek nie czytałam, ale kilka pozycji mnie kusi, m.in. "Zanim się pojawiłeś" i "Fobos" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Właściwie wszystko bym porwała :3 A szczególnie Fobosa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. "Alive" i 'Zanim się pojawiłeś" też mam w planach ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. "Alive. Żywi" już dawno za mną, a "Remedium" czeka na swoją kolej, która niebawem nadejdzie, bo jestem w połowie "Kuracji samobójców". W najbliższym czasie chcę jeszcze zaopatrzyć się w "Zanim się pojawiłeś" oraz "Kiedy odszedłeś".

    P.S. Zapraszam do mnie na najnowszą recenzję Awarii małżeńskiej (mam problemy z aktualizacją postów, które nie pokazują najnowszych recenzji, więc informuję, że jednak coś się pojawiło ;-)).

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałam cztery z nich i najbardziej podobała mi się "Pandora" :) Uwielbiam postapokalipsy, a jak do tego dostaję zombie w tak oryginalnym wydaniu, to jestem siódmym niebie ;) "Królowa cieni" znajduje się w moich najbliższych planach czytelniczych :)
    Pozdrawiam serdecznie!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. "Zanim się pojawiłeś" oraz "Alive. Żywi" gorąco polecam, zwłaszcza pierwszą z nich. Wzbudza wiele emocji i kilkakrotnie w moich oczach pojawiły się łzy.

    OdpowiedzUsuń
  12. U kolejnej osoby widzę w planach książki Moyes i ,,Królową cieni'', haha :D Powodzenia w czytaniu! :)

    http://papierowenatchnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem bardzo ciekawa "Kiedy odszedłeś" Jojo Moyes, ponieważ czytałam już "Zanim się pojawiłeś". Pierwsza część była wzruszająca, obawiam się, że druga część może nie być tak dobra... Poczytamy, zobaczymy xD

    ksiazkowyparadise.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!