STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

1 lipca 2016

Najciekawsze premiery lipca


Jesteście ciekawi w jakie tytuły warto zaopatrzyć się w tym miesiącu? Tutaj znajdziecie małą podpowiedź, która - mam nadzieję - ułatwi Wam dokonanie wyboru. Zapraszam do zapoznania się z moją listą MUST READ!

Mam nadzieję, że choć odrobinę zainteresowałam Was tymi książkami. Dajcie znać na co się zdecydujecie. Ja mam ochotę przeczytać wszystkie, a przynajmniej większość z nich. Do zobaczenia za miesiąc!

8 komentarzy:

  1. Ja znalazłam trochę więcej książek, które mnie interesują ;) Zestawienie już gotowe, jutro będzie na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej interesuje mnie "Stalker" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z wymienionych przez Ciebie książek interesuje mnie "Mroczniejszy odcień magii". "Stalker" też zapowiada się ciekawie, ale na razie sobie ją odpuszczę i zobaczę jakie będzie zbierała recenzje :)
    Pozdrawiam! ❤
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi w oko wpadł "Mroczniejszy odcień magii", może się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na "Jak powietrze". Mam nadzieję, że szybko dostanę ją w swoje ręce. ;)
    http://lowczyniksiazekk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja będę miała "Gwiazdkę z nieba"... nie mam pojęcia - dobre / nie dobre, wszystko się okaże :). Przeczytałabym też "Stalkera"

    OdpowiedzUsuń
  7. O tak, Mroczniejszy odcień magii! Ja się jeszcze czaję na Mechanicznego od SQN :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jakoś nie mam pomysłu na lipcowe premiery ;x Nie mogę nic dla siebie znaleźć.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!