STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

23 lipca 2016

Stos 7/2016


Najwyższa pora na to, by pokazać Wam w jakie książki wzbogaciła się moja biblioteczka w przeciągu ostatniego miesiąca. Jak zwykle zaskakuje mnie różnorodność gatunkowa, ale doskonale wiecie, że nie lubię się ograniczać i czytam wszystko, co mnie zainteresuje. Liczę również na to, że podzielicie się ze mną swoimi opiniami na temat tych książek, a może napiszecie mi jakie są Wasze osobiste typy pozycji, które mi polecacie?

1. Płatki na wietrze, Virginia C. Andrews [Świat Książki]
2. Miedziana rękawica, Cassandra Clare, Holly Black [Galeria Książki]
3. Pani Noc, Cassandra Clare [MAG]
4. Przekroczyć granice, Katie McGarry [Muza]
5. Illidan, William King [Insignis]
6. Warcraft, Christie Golden [Insignis]
7. Wyprawa, Taran Matharu [Jaguar]

Znaleźliście coś dla siebie?

15 komentarzy:

  1. Z wymienionych wyżej, czytałam tylko "Panią Noc". Sama zakupiłam w tym miesiącu mnóstwo książek, bo ciągle trafiam na promocje, z których grzechem byłoby nie skorzystać! Nie wiem kiedy wszystkie zdążę przeczytać, póki co cieszą oko samą swoją obecnością ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic z tych tytułów nie czytałam, ale o ,,Pani noc" słyszałam dużo pochlebnych pozycji. Sama polecam ci przeczytać November 9 jeśli czytasz po angielsku. Ja na razie trochę odpoczywam od czytania. Zamiast tego oglądam seriale :p
    wielopasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. "Płatki na wietrze" i "Przekroczyć granice" czekają i na mnie. :) Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak na razie tylko "Przekroczyć..." wpadło mi w oczy. Reszta jak na razie nie, choć jeszcze zobaczymy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam żadnej z nich :)
    Udanej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O, jest Warcraft. Ja na razie oglądałam tylko film, książka przede mną. Widzę, że jest dość krótka, więc pewnie szybko się z nią uporam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam tylko "Przekroczyć granicę", ale było to dość dawno temu i teraz przy okazji polskiej premiery chętnie bym sobie ją odświeżyła :)
    Piękny stosik!
    Pozdrawiam :D
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo intryguje mnie Pani Noc. Słyszałam wiele sprzecznych opinii i chciałabym w końcu móc sobie wyrobić własną ;) Poprzednie książki opowiadające o nocnych łowcach lekko mnie rozczarowały i chciałabym dać im jeszcze jedną szansę.

    OdpowiedzUsuń
  9. "Przekroczyć granice" mnie interesuje, ale czekam na książkę w ramach Book Tour :)

    Pozdrawiam,
    Klaudia z www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest tu wiele pozycji po które chciałabym sięgnąć. Jedną z nich jest „Pani Nocy”. Jestem fanką „Darów Aniołów” od dawien dawna, więc ta pozycja dla mnie jest obowiązkowa. Jednak przed przeczytaniem tej książki muszę skończyć cykl Mechanicznych Maszyn.
    Chciałam kiedyś przeczytać „Kwiaty na poddaszu”, ale jakoś nigdy nie miałam na to czasu. Warto ją przeczytać? Książka dobra, średnia czy beznadziejna?

    Pozdrawiam,
    czytaniamania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja z tego stosiku czytałam tylko "Przekroczyć granice", książka nawet mi się podobała :)
    Juliana Bookworm

    OdpowiedzUsuń
  12. "Płatki na wietrze"! Mam nadzieję, że ci się spodobają, bo mnie ta książka baaardzo wciągnęła i mam po niej same dobre wspomnienia :) Pozdrawiam! /Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  13. Największą ochotę mam na "Pani Noc" i drugą część Summonera <3

    OdpowiedzUsuń
  14. "Płatki z wietrze"! Kocham to i mam wszystkie części. Wpycham tą książkę wszystkim, a potem czekam, aż mi podziękują :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://odcienczerni.pl/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie czytałam jeszcze żadnej z tych książek, ale chętnie poznam Twoją opinię o nich :) Nie wiem co prawda, jakie tu są dokładnie gatunki, ale widzę Warcrafta, więc mam nadzieję, że napiszesz o nim coś ciekawego (trochę nie ufam książkom z uniwersum gier ale może przekonam się do niej, lub upewnię się, że nie warto po Twoim tekście). Chyba faktycznie masz tu dużo rodzajów powieści — zazdroszczę trochę tak szerokiego gustu. Jak ja zabrałam się za pisanie mojego bloga zorientowałam się, że jakieś 80% mojej biblioteczki to fantastyka xD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!