STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

18 sierpnia 2016

Stos 8/2016


Najwyższa pora na to, by pokazać Wam w jakie książki wzbogaciła się moja biblioteczka w przeciągu ostatniego miesiąca. Jak zwykle zaskakuje mnie różnorodność gatunkowa, ale doskonale wiecie, że nie lubię się ograniczać i czytam wszystko, co mnie zainteresuje. Liczę również na to, że podzielicie się ze mną swoimi opiniami na temat tych książek, a może napiszecie mi jakie są Wasze osobiste typy pozycji, które mi polecacie?

1. Wiedźma z lustra, Maggie Stiefvater [Uroboros]
2. Idealna, Magda Stachula [Znak]
3. Never, never, Colleen Hoover, Tarryn Fisher [Moondrive]
4. Wyśnione miejsca, Brenna Yovanoff [Moondrive]
5. Uratuj mnie, Anna Bellon [OMGBooks]
6. Wyprawa, Taran Matharu [Jaguar]
7. Henryk VIII, Francis Hackett [PIW]
8. Londyn w czasach Sherlocka Holmesa, Krystyna Kaplan [PWN]
9. Książę Karol. Serce króla, Catherine Mayer [Dream Books]

Znaleźliście coś dla siebie?

10 komentarzy:

  1. Widzę napis Sherlock Holmes i już serce bije mi szybciej. Wszystko co ma w tytule te imię bądź nazwisko natychmiast musi zostać obczajone przeze mnie więc zaraz pewnie zobaczę w internecie recenzje o tej książce i opis (oczywiście nie obraże się jeśli niedługo Ty opublikujesz taki wpis ^^). Never never mam na półce, ale czeka dzielnie na swoją kolej. Reszty pozycji nie znam. Pozdrawiam, Wielopasja

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszędzie ta "Idealna". Czy rzeczywiście jest ona tak dobra? Muszę się w końcu przekonać na własnej skórze. Poza tym zazdroszczę "Uratuj mnie", "Wyśnionych miejsc" oraz "Never never" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ochotę na "Wyśnione miejsca", ale po wielu niezbyt pozytywnych opinii stwierdziłam, że jednak odpuszczę, bo szkoda mi czasu na tak średnią lekturę. Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej zainteresowała mnie "Idealna" i "Wyprawa", ale jeśli chodzi o tą drugą, nie czytałam jeszcze pierwszego tomu. No i jeszcze "Londyn w czasach Sherlocka Holmesa", ale przyznam, że jej cena mnie ostrasza ;/
    szczerze-o-ksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. "Wiedźma z lustra"!, "Never, never"!, "Wyśnione miejsca"! O matko, ale ja chcę przeczytać te książki...muszę sprawić sobie w tym miesiącu chociaż jedną z nich :P
    Gratuluję świetnego stosiku <3 /Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  6. 2,3,4 i 5 to są te, którymi jestem szczególnie zainteresowana :D
    Natomiast interesuje mnie Twoja opinia o pierwszej książce, bo nigdy o niej nie słyszałam, ale teraz widzę, że wydaje się być fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Never, never, Colleen Hoover, Tarryn Fisher - własnie zaczęłam czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam tylko "Never never", po której przeczytaniu miałam mieszane uczucia. Świetna fabuła, dość interesujący bohaterowie, ale zakończenie... po prostu tragiczne :/
    "Wyśnione miejsca" na początku mnie nie interesowały, ale powoli zaczynam zmieniać zdanie, dlatego może kiedyś się skuszę ;)
    Życzę Ci przyjemnej lektury!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!