STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

1 września 2016

Najciekawsze premiery września


Jesteście ciekawi w jakie tytuły warto zaopatrzyć się w tym miesiącu? Tutaj znajdziecie małą podpowiedź, która - mam nadzieję - ułatwi Wam dokonanie wyboru. Zapraszam do zapoznania się z moją listą MUST READ!

Mam nadzieję, że choć odrobinę zainteresowałam Was tymi książkami. Dajcie znać na co się zdecydujecie. Ja mam ochotę przeczytać wszystkie, a przynajmniej większość z nich. Do zobaczenia za miesiąc!

10 komentarzy:

  1. Wszystkie pozycje wyglądają na zachęcające, jednak najchętniej sięgnę po "Miasto glin" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Elantris w nowej okładce mnie nie urzekło :<

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejna książka Sandersona... chyba naprawdę powinnam w końcu za coś jego autorstwa. Poza tym zainteresowało mnie "Miasto glin". Nie czytałam jeszcze niczego tej autorki, ale jej nazwisko widuję ostatnio wszędzie.
    szczerze-o-ksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej chcę przeczytać 3 część "Piątej fali" :) /Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno z powyższych książek przeczytam prędzej czy później "Uratuj mnie" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Same świetne książki we wrześniu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Elantris jest najlepszym debiutem z jakim się spotkałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zahipnotyzowała mnie okładka „Fortuny i namiętności” *.* Chyba będę to miała na oku ;) Ja to i tak najchętniej bym to wszystko pochłonęła

    OdpowiedzUsuń
  9. Na wznowienie "Elantris" czekałam od... nie wiem od jak dawna i tak strasznie się cieszę, że w końcu trafi w moje łapki :D
    Poza tym interesuje mnie "Gus" oraz trzeci tom "Piątej fali" :)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe propozycje na wrzesień ^^
    Zapraszam do siebie
    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!