STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

15 września 2016

Stos 9/2016


Najwyższa pora na to, by pokazać Wam w jakie książki wzbogaciła się moja biblioteczka w przeciągu ostatniego miesiąca. Jak zwykle zaskakuje mnie różnorodność gatunkowa, ale doskonale wiecie, że nie lubię się ograniczać i czytam wszystko, co mnie zainteresuje. Liczę również na to, że podzielicie się ze mną swoimi opiniami na temat tych książek, a może napiszecie mi jakie są Wasze osobiste typy pozycji, które mi polecacie?

1. Prawo Mojżesza, Amy Harmon [EditioRED]
2. Załacznik, Rainbow Rowell [HarperCollins Polska]
3. Wszystko to, co wyjątkowe, Matthew Quick [HarperCollins Polska]
4. Dusza cesarza, Brandon Sanderson [MAG]
5. Elantris, Brandon Sanderson [MAG]

Znaleźliście coś dla siebie?

10 komentarzy:

  1. Sandersona chętnie bym Ci podebrała :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę, a ja bym Ci wszystko podebrała, bo niektóre z nazwisk tylko kojarzę, nic więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sandersona chętnie bym poczytałam, jeśli chodzi o pozostałe pozycje to nie mam zdania ;)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Kochamy Książki

    OdpowiedzUsuń
  4. Podkradłabym ci pierwsze trzy pozycje z tego stosiku ;) Życzę miłej lektury.
    Pozdrawiam
    http://monicas-reviews.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam tylko "Załącznik" i podobała mi się ta książka, jest pełna humoru :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszędzie tylko "Prawo Mojżesza", już chyba wiem co będę czytać w listopadzie :D Co do Sandersona się nie wypowiem, bo właśnie czytam jego "Drogę Królów" i mam bardzo mieszane odczucia. Pozostałe książki zaś, to nie moje klimaty. No, ale stosik ładny. Miłej lektury :)
    szczerze-o-ksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny Sanderson!! ❤❤❤ To znaczy nie pan Sanderson, ale ta książka jet cudownie wydana! Mam nadzieję, że Ci się spodoba, bo ja byłam zachwycona :D
    Pozdrawiam cieplutko!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Osobiście zakochałam się w "Prawie Mojżesza" 😍

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!