STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

28 października 2016

Stos 10/2016


Najwyższa pora na to, by pokazać Wam w jakie książki wzbogaciła się moja biblioteczka w przeciągu ostatniego miesiąca. Jak zwykle zaskakuje mnie różnorodność gatunkowa, ale doskonale wiecie, że nie lubię się ograniczać i czytam wszystko, co mnie zainteresuje. Liczę również na to, że podzielicie się ze mną swoimi opiniami na temat tych książek, a może napiszecie mi jakie są Wasze osobiste typy pozycji, które mi polecacie?


1. Ponad wszystko, Nicola Yoon [Publicat]
2. Mroczniejszy odcień magii, V.E. Schwab [Zysk i S-ka]
3. Imagines, Anna Todd i inni [OMGBooks]
4. Prawodziejka, Susan Dehnard [Sine Qua Non]
5. Szóstka wron, Leigh Bardugo [MAG]
6. Harry Potter i Komnata Tajemnic. Wydanie ilustrowane, J.K. Rowling [Media Rodzina]

Znaleźliście coś dla siebie?

12 komentarzy:

  1. Czytałam "Ponad wszystko" I chociaż za takimi książkami nie przepadam to po tę powieść sięgnęłam i czytało mi się ją dosyć przyjemnie. Taka lekka książka. I zazdroszczę tego wydania "Harry'ego Potter'a" <3

    OdpowiedzUsuń
  2. "Szósta wron"! Muszę to przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Szóstka wron" wczoraj do mnie dotarła i jestem zachwycona jak ona wygląda - po prostu cudo! Już na wstępie zrobiłam jej z 10 zdjęć ;P
    Bardzo ciekawy stosik :) Życzę Ci przyjemnej lektury!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam żadnej z tych książek, więc życzę miłej lektury i czekam na recenzje. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem najbardziej ciekawa Szóstki wron! A Prawodziejkę mam w planach przeczytać w najbliższym czasie. ;-) Pozdrawiam
    Osobliwe Delirium

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej, zazdroszczę ilustrowanej wersji Harry'ego! Bardzo chciałabym aby znalazła się w mojej kolekcji <3
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba pierwszy raz się tak zdarzyło, że jakiś stosik składał się tylko i wyłącznie z pozycji, które są wysoko na mojej liście do przeczytania. Ilustrowanego Harry'ego muszę mieć! Zaczynam także polować na "Szóstkę wron" przez to cudowne wydanie i historię, który wszyscy wychwalają. Nie jestem pewna, czy już czytałaś "TO" S. Kinga, ale mam aktualnie małą obsesję na punkcie tej książki, więc polecam każdemu :D
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nową recenzję,
    gabRysiek recenzuje

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym przeczytać "Szóstkę wron" i "Prawodziejkę".

    Pozdrawiam,
    czytaniamania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę tego wydania "Harry'ego Potter'a"

    OdpowiedzUsuń
  10. Koniecznie muszę przeczytać "Prawdodziejkę" i "Ponad wszystko"! O serii z Harrym już nie wspomnę, bo jestem chyba jedyną osobą, która nie czytała, ani nie oglądała filmów... "Szóstka wron" jest moim małym marzeniem okładkowym (czekam na recenzję!). O "Mroczniejszym odcieniu magii" słyszę pierwszy raz, podobnie jak o "Imagines", więc tu się nie wypowiem :)

    http://bibliotekaksiazkowychrecenzji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Okładka Imagines to jakieś cudo ♥ Niestety, nie przekonuje mnie fakt, że to autorka After... Zazdroszczę "Szóstki wron", kolejna przepięknie wydana książka :)
    szczerze-o-ksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nadal zastanawiam się nad "Prawdodziejką" w mojej biblioteczce :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!