STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

1 listopada 2016

Najciekawsze premiery listopada


Jesteście ciekawi w jakie tytuły warto zaopatrzyć się w tym miesiącu? Tutaj znajdziecie małą podpowiedź, która - mam nadzieję - ułatwi Wam dokonanie wyboru. Zapraszam do zapoznania się z moją listą MUST READ!

Mam nadzieję, że choć odrobinę zainteresowałam Was tymi książkami. Dajcie znać na co się zdecydujecie. Ja mam ochotę przeczytać wszystkie, a przynajmniej większość z nich. Do zobaczenia za miesiąc!

8 komentarzy:

  1. Mnie wyjątkowo ciekawi tylko jedna książka i jest nią November 9. Jestem w trakcie czytania po angielsku i fajnie się zaczęła. ;)

    /recenzje-koneko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Premiera książki Stephensona została przesunięta z października, co wywołało moje wielkie niezadowolenie, bo już się na nią czaiłam i chciałam kupić razem z innymi książkami, a teraz nie wiem kiedy się w nią zaopatrzę. Aczkolwiek na pewno kiedyś to zrobię, bo od dawna chcę się zapoznać z tym autorem.
    Poza tym interesuję mnie "Kod gorączki", ale nie wiem kiedy ja przeczytam - nie będę się z nią śpieszyć.
    Pozdrawiam cieplutko!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawi mnie premiera nowej książki Gayle Forman. Z samego opisu wnioskuję, że będzie to naprawdę dobra lektura. Kolejne tomy z serii Lux i "Więźnia labiryntu" tylko przypominają mi, że powinnam wreszcie wziąć się za obie serie :) Ahh i oczywiście tak zachwalany "Król kruków" i jego kontynuacja - "Przebudzenie króla"... Na co tu się zdecydować, gdy ma się tak ciężki wybór?!

    http://bibliotekaksiazkowychrecenzji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest kilka książek, które koniecznie chcę przeczytać, ale także które chcę przeczytać, ale jeśli mnie ominą nie będę rozczarowana :D Czas też nadrabiać zaległości z poprzednich miesięcy, bo koniec roku tuż za rogiem :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  5. Co mnie zmieniło na zawsze - to mój must read! I jestem jeszcze ciekawa Forman i Hoover :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post. :-) Bardzo lubię zaglądać na Twoje nowości.

    Przy okazji chciałabym Ci polecić księgarnię Aros. To niezwykle tania księgarnia internetowa. Oferują tanią wysyłkę. Znajdziesz tam najtańsze książki. [url=http://aros.pl/]tania księgarnia[/url]

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały wpis . Przy okazji zapraszam do mnie ;) Dopiero zaczęłam przygodę z blogiem i przyda mi się jakaś porada

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!