STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

20 listopada 2016

Stos 11/2016


Najwyższa pora na to, by pokazać Wam w jakie książki wzbogaciła się moja biblioteczka w przeciągu ostatniego miesiąca. Jak zwykle zaskakuje mnie różnorodność gatunkowa, ale doskonale wiecie, że nie lubię się ograniczać i czytam wszystko, co mnie zainteresuje. Liczę również na to, że podzielicie się ze mną swoimi opiniami na temat tych książek, a może napiszecie mi jakie są Wasze osobiste typy pozycji, które mi polecacie?

Po lewej:

1. Fortuna i namiętności. Zemsta, Małgorzata Gutowska-Adamczyk [Nasza Księgarnia]
2. Bez słów, Mia Sheridan [Otwarte]
3. Bez winyMia Sheridan [Otwarte]
4. Ból za ból, Jenny Han, Siobhan Vivian [Feeria Young]
5. Ogień za ogieńJenny Han, Siobhan Vivian [Feeria Young]
6. Epidemia, Suzanne Young [Feeria Young]
7. Pieśń Dawida, Amy Harmon [Editio Red]
8. Nie poddawaj się, Rainbow Rowell [HarperCollins Polska]
9. Oko boga, Barry Eisler [Bellona]

Po prawej:

1. Oblivion, Jennifer L. Armentrout [Filia]
2. November 9, Colleen Hoover [Otwarte]
3. Mimo twoich łez, Tarryn Fisher [Otwarte]
4. Skaza, Cecelia Ahern [Akurat]
5. Śpiący giganci, Sylvain Neuvel [Akurat]
6. Tak jak mówiłem, Jeremy Clarkson [Insignis]
7. Jenny Han, Siobhan Vivian [Feeria Young]
8. Serce z popiołu, Kathrin Lange [Muza]
9. Piąta pora roku, N.K. Jemisin [Sine Qua Non]
10. Hygge. Duńska sztuka szczęściaMarie Tourell Søderberg [Insignis]
11. Obudź w sobie wojownika, Konrad Gaca [Burda Publishing Polska]

Znaleźliście coś dla siebie?

5 komentarzy:

  1. Sporo ciekawych tytułów :) "Epidemia" to świetne dopełnienie serii. Teraz czekam na tom 2,5 - mam nadzieję, że szybko się u nas pojawi :)
    Zazdroszczę nabytków!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety nie przeczytałam nic z Twojego stosu ale mam kilka pozycji w swoim księgozbiorze:) Jestem bardzo ciekawa "Piątej pory roku" w końcu autorka dostała za nią nagrodę Hugo :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. November 9 :) A Śpiących gigantów sama mam, jestem jej ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnóstwo książek, gratuluję! :)
    "Bez słów" czytałam i bardzo przypadły mi do gustu, więc na pewno sięgnę po kontynuację :)
    Tak samo jak "Mimo moich win", w tej sytuacji również kiedyś będę kontynuować serię :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!