STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

1 grudnia 2016

Najciekawsze premiery grudnia


Jesteście ciekawi w jakie tytuły warto zaopatrzyć się w tym miesiącu? Tutaj znajdziecie małą podpowiedź, która - mam nadzieję - ułatwi Wam dokonanie wyboru. Zapraszam do zapoznania się z moją listą MUST READ!


Mam nadzieję, że choć odrobinę zainteresowałam Was tymi książkami. Dajcie znać na co się zdecydujecie. Ja mam ochotę przeczytać wszystkie, a przynajmniej większość z nich. Do zobaczenia za miesiąc!

5 komentarzy:

  1. Dla mnie nic ciekawego :/ Czekam na styczeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. naznaczona wydaję się ciekawa, jednak nadal mam serie niedokończone, np od 5 lat zamierzam skończy percy jackson. XD


    little-jay999.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawił mnie tytuł gdy mrok zapada.. Zobaczymy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie z małym opóźnieniem, ale zamówiłam sobie Naznaczoną w bonito. Niedawno skończyłam Joyce Oates Ofiara oraz Istota zła i potrzebuję zmienić trochę klimaty. Do tej pory sci-fiction trudno było mi przełknąć, ale zaintrygował mnie opis ksiażki. Ostatnio skończyłam oglądać serial the100 i liczę, że tutaj trochę znajdę podobnych klimatów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!