STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

15 grudnia 2016

Stos 12/2016


Najwyższa pora na to, by pokazać Wam w jakie książki wzbogaciła się moja biblioteczka w przeciągu ostatniego miesiąca. Jak zwykle zaskakuje mnie różnorodność gatunkowa, ale doskonale wiecie, że nie lubię się ograniczać i czytam wszystko, co mnie zainteresuje. Liczę również na to, że podzielicie się ze mną swoimi opiniami na temat tych książek, a może napiszecie mi jakie są Wasze osobiste typy pozycji, które mi polecacie?

Po lewej:

1. Dziewczyna, którą kochałeś, Jojo Moyes [Znak]
2. Zdrada, Marie Rutkoski [Feeria Young]
3. Opowieści celtyckie. Cena przywództwaKarolina Jabłońska [Novae Res]
4. Żałobne opaski, Brandon Sanderson [MAG]
5. Cienie tożsamości, Brandon Sanderson [MAG]
6. Stop prawa, Brandon Sanderson [MAG]

Po prawej:

1. Zabójca zombi, Nathan Long [Copernicus Corporation]
2. Świat Rynn, Steve Parker [Copernicus Corporation]
3. Zstąpienie aniołów, Mitchel Scanlon [Copernicus Corporation]
4. Zabójczyni, Sarah J. Maas [Uroboros]
5. Lampiony, Katarzyna Bonda [Muza]

Znaleźliście coś dla siebie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!