STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

15 stycznia 2017

Stos 1/2017


Najwyższa pora na to, by pokazać Wam w jakie książki wzbogaciła się moja biblioteczka w przeciągu ostatniego miesiąca. Jak zwykle zaskakuje mnie różnorodność gatunkowa, ale doskonale wiecie, że nie lubię się ograniczać i czytam wszystko, co mnie zainteresuje. Liczę również na to, że podzielicie się ze mną swoimi opiniami na temat tych książek, a może napiszecie mi jakie są Wasze osobiste typy pozycji, które mi polecacie?

Po lewej:

1. Naznaczeni śmiercią, Veronica Roth [Jaguar]
2. Bezkres magii, Brandon Sanderson [MAG]
3. Rozjemca, Brandon Sanderson [MAG]
4. 7EW, Neal Stephenson [MAG]
5. Droga królówBrandon Sanderson [MAG]
6. Słowa światłości, Brandon Sanderson [MAG]

Po prawej:

1. Hel³, Jarosław Grzędowicz [Fabryka Słów]
2. Eat pretty. Twój osobisty kalendarz piękna, Jolene Hart [Znak]
3. Eat pretty. Jedz i bądź piękna, Jolene Hart [Znak]
4. Outliersi, Kimberly McCreight [Czarna Owca]
5. November 9, Colleen Hoover [Otwarte]
6. Making faces, Amy Harmon [Editio Red]
7. Assassin's Creed, Christie Golden [Insignis]
8. Margo, Tarryn Fisher [Sine Qua Non]
9. U4. Koridwen, Yves Grevet [Polarny Lis]
10. U4. JulesCarole Trébor [Polarny Lis]

Znaleźliście coś dla siebie?

6 komentarzy:

  1. Nazbierało się trochę;)
    Miłego czytania;)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Droga królów" to mistrzostwo świata ;D Aczkolwiek trzeba uważać na napisy na okładce i grzbiecie, które szybko się ścierają. Ja od razu po zakupie przyssałam się do książki i długo jej nie odkładałam i niestety napisy częściowo się pościerały :/ Szkoda, że nie wydano ich w twardej oprawie, bo w miękkiej niewygodnie się czytało. "Elantris" i "Bezkres magii" również polecam :)
    A z książek z prawej czytałam "Making faces" oraz "November 9" - obie były świetne, ale ta pierwsza skradła moje serce ❤
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. "Droga królów" jest świetna. Sama jestem w trakcie czytania. :) Powodzenia! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę Sanderson wciąż na topie, a ja nijak nie potrafię ugryźć tej jego prozy i nie połamać sobie przy tym zębów. Jestem ciekawa co do Hel3 Grzędowicza, ale póki co zbiera bardzo skrajne opinie. Poczekam aż mój stos książkowy zmaleje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo tego! Ja w lutym kupiłam tylko Wotum Nieufności :)
    Pozdrawiam, ksiazkanaweekend.blog.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!