STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

29 marca 2017

Stos 3/2017


Najwyższa pora na to, by pokazać Wam w jakie książki wzbogaciła się moja biblioteczka w przeciągu ostatniego miesiąca. Jak zwykle zaskakuje mnie różnorodność gatunkowa, ale doskonale wiecie, że nie lubię się ograniczać i czytam wszystko, co mnie zainteresuje. Liczę również na to, że podzielicie się ze mną swoimi opiniami na temat tych książek, a może napiszecie mi jakie są Wasze osobiste typy pozycji, które mi polecacie?

1. Zew księżyca, Patricia Briggs[Fabryka Słów]
2. Firstlife. Pierwsze życie, Gena Showalter [HarperCollins Polska]
3. Chłopak, który chciał zacząć od nowa, Kirsty Moseley [HarperCollins Polska]
4. Girl Online solo, Zoe Sugg [Insignis]
5. Idealny stan, Brandon Sanderson [MAG]
6. Legion, Brandon Sanderson [MAG]

Znaleźliście coś dla siebie?

6 komentarzy:

  1. Też mam Sandersona, który grzecznie na mnie czeka w kolejce:) Jestem bardzo ciekawa ten Patrici Briggs, będę czekać na recenzję;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście! Sanderson <3 :D

    Pozdrawiam,
    http://czytelniczyzamet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem pewna, który z tych tytułów chciałabym poznać, o niewielu z nich cokolwiek słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale życzę Ci miłej lektury i czekam na recenzje. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja z tej listy przeczytałam chłopak który chciał zacząć od nowa. Książka bardzo mi się podobała. Zainteresowała mnie idealny stan.
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Żadnej nie czytałam, ale "Legion" i "Idealny stan" przeczytam na 100% :D Przesyłka dzisiaj do mnie dotrze - już nie mogę się doczekać :D Poza tym ciekawi mnie "Firstlife".
    Fajny stosik - gratuluję nabytków i życzę przyjemnej lektury!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!