STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

30 maja 2017

"Girl online solo" - Zoe Sugg


Recenzje poprzednich tomów: Girl online | Girl online w trasie

Zapewne znacie Zoellę, jedną z najpopularniejszych vlogerek na świecie. Jej poprzednie książki zostały ciepło przyjęte przez jej fanów i mi również wyjątkowo przypadły one do gustu. Lubię od czasu do czasu odłożyć na bok brutalne thrillery, w których ostatnio się zaczytuję, żeby sięgnąć po coś cukierkowo nieskomplikowanego, a tym bez wątpienia są powieści autorstwa Zoe Sugg. Tym razem wzięłam na warsztat Girl online solo.

Już sam tytuł wskazuje, na czym będzie się skupiać fabuła. Penny i Noah nie są już parą - ich drogi się rozeszły, choć niewykluczone, że zetkną się znowu, skoro Girl Online nadal pragnie utrzymywać z nim kontakt. Pechowo jej były chłopak zapadł się pod ziemię i nie wiadomo gdzie jest - zrezygnował z trasy, zawiesił karierę i zaszył się gdzieś, by lizać rany po rozstaniu. Tymczasem Penny skupia się na rozwijaniu skrzydeł w branży fotograficznej oraz na nowych doświadczeniach. Ze zdumieniem odkrywa, że jej życie wcale nie kończy się na popularnym idolu nastolatek, w którym kiedyś się zakochała, ale jak to często bywa, od przeszłości i uczuć nie da się uciec. Jesteście ciekawi jak potoczą się losy bohaterów? Koniecznie przeczytajcie książkę!

Girl online solo to trzecia powieść autorstwa Zoelli. Wprawdzie krążą plotki, że to nie ona ją napisała, podobnie jak poprzednie tytuły z serii, jednak ja nie daję im wiary, ponieważ treść jej książek zazębia się z wizerunkiem Zoe, która wręcz tryska młodzieńczym entuzjazmem, a co unaocznia się w jej dziełach, także w tym najnowszym. To już kolejna po Girl online i Girl online w trasie przesłodzona historia dla nastolatek oraz osób, które tak jak ja pragną się odmóżdżyć i wprost idealnie nadaje się na niezobowiązującą, wiosenną lekturę do poczytania.

Od razu uprzedzę, że w tej książce nie znajdziecie treści skłaniających do refleksji, bo nie o to w tym wszystkim chodzi. Przede wszystkim jest to pozycja, która ma na celu zapewnić odbiorcy rozrywkę - co jak co, ale perypetie Penny stanowią miłą odskocznię od tego, co czytamy na co dzień. Nie oznacza to jednak, że fabuła Girl online solo pozbawiona jest jakicholwiek wartości. Wbrew pozorom, w powieści również poruszane są te poważniejsze tematy, takie jak tolerancja wobec osób o odmiennej orientacji seksualnej, czy też ochrona praw autorskich.

Czy zatem warto sięgnąć po kolejną książkę słynnej Zoelli? Tak! Czytając ją, nie ma znaczenia fakt, iż fabuła jest przewidywalna, a treść cukierkowa. Liczą się za to szeroki uśmiech na twarzy oraz dobry humor, który będzie Wam towarzyszyć po ukończonej lekturze. Jeśli zatem cenicie sobie tego typu rzeczy, koniecznie przeczytajcie Girl online solo, jak również pozostałe powieści Zoe Sugg. Gwarantuję, że się nie zawiedziecie!

Girl online solo (Girl online #3), Zoe Sugg, Insignis 2017, s. 348.

10 komentarzy:

  1. Uwielbiam Zoe :D Jej filmiki, szczególnie te najdłuższe vlogi, zawsze poprawiają mi humor. <3 ♥ Jednakże książki są tak cukierkowe, że średnio jestem z nich zadowolona. ;/ Myślę, że młodszym czytelnikom ta trylogia może się bardziej spodobać. ;)
    Jools and her books

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie - "Girl Online Solo" to kolejna dobra książka Zoelli, którą... uwielbiamy właśnie za to, że daje nam cudownie lekkie, tryskające humorem i dobrą energią powieści. Przyłączamy się do poleceń i dopowiemy tylko, że właśnie takie książki warto zabierać ze sobą na wakacje. ;) A jeśli chodzi o "brutalne thrillery" to co jest Twoim numerem jeden? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wciągająca recenzja. Przekonuje do lektury. Ja mogę się podzielić swoją ulubioną książkę - "Zatrzymać dzień". Opisuje prawdziwą historię. Jej treść oraz sposób wydania są inne niż wszystkie, wręcz zaskakujące. Trudno się od niej oderwać. Serdecznie polecam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, znam blogerkę ale nie wiedziałam, że napisała książki ! :O
    A czy znasz już ksiązkę "Zatrzymać dzień" ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam dość sporo o tej dziewczynie, ale jakoś nigdy nie miałam okazji obejrzeć jej filmików, anie przeczytać książek. Chyba najwyższy czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Książki lekkie, które fajnie i miło się czyta. Tak na odmianę, bo zwykle wolę głębokie refleksje. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo polubiłam ta serię, która towarzyszyła mi w stresujących momentach w życiu. Wtedy właśnie ta cukierkowość pozwalała mi skupić się na czymś innym, niż np. nadchodzące wyniki matury ;X poza tym na młodszych czytelników może mieć dobry wpływ, w końću w notkach Girl Online z naleźć można różne porady dotyczące tremy czy ataków paniki.
    Świetna recenzja!

    julietscorner.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jestem w ogóle za książkami pisanymi przez vlogerki. Nie widzę w tym ani wyczucia ani dobrego warsztatu. :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyznaję się bez bicia - nie czytałam żadnej z książek tej dziewczyny i właściwie nawet nie wiem z czego jest znana. Ja przyznaję się bez bicia - uwielbiam książki młodzieżowe i romanse, bo tak jak napisałaś, są rozrywką i pomagają uciec od codziennych problemów. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie zytalam jeszcze żadnej książki z tej serii. Jakoś mnie do nich nie ciągnie☺
    kocieczytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!